نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تیزر تبلیغاتی سریال Tom Clancy's Jack Ryan منتشر شد

به‌تازگی شبکه آمازون پرایم تیزری تبلیغاتی را که از سریال تام کلنسیز جک رایان (Tom Clancy's Jack Ryan) با بازی جان کرازینسکی در برنامه Super Bowl پخش شده بود منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم به‌تازگی تیزر تبلیغاتی‌ای را که برای جدیدترین مجموعه تلویزیونی مورد انتظار آن یعنی سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسیز جک رایان) در برنامه Super Bowl به نمایش درآمده بود، منتشر کرد. این سریال اکشن و هیجانی جدید، قرار است در اواخر سال جاری میلادی، در پلتفرم استریم شبکه آمازون پرایم، پخش شود. شما در انتهای همین پست می‌توانید تیزر تبلیغاتی سریال جک رایان تام کلنسی را مشاهده یا دانلود کنید.

جان کرازینسکی که بیشتر برای ایفای نقش در سریال The Office (اداره) و فیلم 13Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی) محبوب شده است، در این سریال به‌عنوان شخصیت اصلی داستان یعنی کاراکتر جک رایان ایفای نقش می‌کند. در طی سال‌های گذشته بارها و بارها آثار مختلفی با محوریت نوشته‌های تام کلنسی ساخته و اکران شده و نقش کاراکترهای خلق‌شده به دست او، تا به امروز توسط ستاره‌های خیلی زیادی از دنیای هالیوود مانند هریسون فورد، بن افلک، کریس پاین و الک بالدوین ایفا شده است. حال در این سریال قرار است اثر دیگری از این شخصیت روی صفحه‌های نمایش نقش ببندد؛ با این تفاوت که این بار قرار است چاشنی‌های مدرنیته شدن بیشتری را با داستان او ترکیب کنند.

علاوه بر اینکه این سریال کلیت و جزئیات خط داستانی اصلی را حفظ می‌کند، تمامی شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران که در این داستان وجود دارند هم در آن حفظ شده است. سریال Tom Clancy's Jack Ryan مجموعه‌ای هیجان‌انگیز درباره یک مامور سازمان سیا است که صحنه‌های اکشن زیادی را در خود دارد و داستان آن به گونه‌ای است که نه‌تنها بیننده را خسته نمی‌کند، بلکه با هر پیچ و خم خود، مخاطب را هم به هیجان می‌آورد. این سریال به طور کلی، داستان شخصیت جک رایان، یکی از ماموران و تحلیلگران سازمان CIA، را حکایت می‌کند که برای اولین بار به یک ماموریت میدانی بسیار خطرناک فرستاده می‌شود. در همین حین، شخصیت اصلی داستان ما می‌تواند الگویی را در ارتباط با حملات تروریست‌ها کشف کند. همین موضوع باعث می‌شود که او وارد بازی خطرناکی شود و خود را در معرض توجه گونه جدیدی از جامعه بزرگ تروریست‌ها ببیند. آنها بعد از مدتی متوجه می‌شوند که این گونه جدید می‌تواند تهدید بسیار بزرگی باشد که حتی قدرت تخریب سرتاسر دنیا را هم دارد. 

علاوه بر جان کرازینسکی، هنرمندان دیگری از جمله وندل پیرس بازیگر سریال The Wire (وایر) در نقش جیمز گرییر، ابی کورنیش بازیگر فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) در نقش کتی میولر، علی سلیمان بازیگر فیلم Lone Survivor (تنها بازمانده) در نقش سلیمان، پیتر فوندا بازیگر فیلم 3:10 to Yuma (۳:۱۰ به یوما) در نقش جو میولر، مینا مسعود بازیگر فیلم Aladdin (علاءالدین) در نقش ترک کسر، ال ساپینزا بازیگر فیلم Triple X: The Return of Xander Cage (تریپل اکس: بازگشت زندر کیج) در نقش ستوان ژنرال مارکوس ترنت و دنیا شهابی در نقش هانی از جمله افرادی هستند که در این سریال ۸ قسمته که مدت زمان هر قسمت آن به یک ساعت می‌رسد، ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال توسط دو کمپانی پارامونت و اسکای دنس تلویژن (Skydance Television) تهیه و تولید شده است. کارلتون کیوس تهیه‌کننده اجرایی سریال Lost (لاست) و سریال Bates Motel (متل بیتس) و همچنین گراهام رولند تهیه‌کننده سریال Almost Human (تقریبا انسان)، در این پروژه نقش تهیه‌کنندگان اجرایی را بر عهده داشتند. همچنین رولند وظیفه نویسندگی قسمت آزمایشی (پایلوت) را بر عهده داشت که آن را بر اساس داستانی که توسط کیوس خلق شده بود، نوشت. برد فولر، اندرو فرم تهیه‌کننده سری فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) و فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجا) و مایکل بی از کمپانی پلاتینوم دونس (Platinum Dunes)، به همراه دانا گلدبرگ، مارسی راس و دیوید الیسون از کمپانی Skydance، میس نوفلد تهیه‌کننده آثاری چون فیلم The Sum of All Fears (مجموع همه ترس‌ها)، فیلم Patriot Games (بازی پاتریوت)، فیلم Clear and Present Danger (تهدید فوری و آشکار) و فیلم Jack Ryan: Shadow Recruit (جک رایان: سرباز سایه) و لیندزی اسپینگر از دیگر افرادی هستند که تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده داشتند.

سریال Tom Clancy's Jack Ryan قرار است به طور اختصاصی در سیستم استریم شبکه آمازون پرایم پخش شود و پخش خود را در روز جمعه ۳۱ آگوست (۹ شهریور ۱۳۹۷) آغاز خواهد کرد.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده