// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ الکترونیک آرتز، خبر از تعداد بازیکنان بالای Battlefield 1 و FIFA 18 می‌دهد

در گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ الکترونیک آرتز، تعداد بازیکنان Battlefield 1 به ۲۵ میلیون نفر و بازیکنان FIFA 18 به ۴۲ میلیون نفر رسیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts، ناشر بازی Battlefield 1) گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ (از تاریخ یک اکتبر تا ۳۱ دسامبر) خود را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به میزان فروش و ضرر این کمپانی را مشاهده کنید. نکته جالب گزارش مالی الکترونیک آرتز، ضرر ۱۸۶ میلیون دلاری است که در این سه ماهه رخ داده.

گزارش مالی الکترونیک آرتز

در ادامه اندرو ویلسون، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز در جریان یک بیانیه اعلام کرد:

در سه ماهه مربوط به تعطیلات سال نو، بازیکنان میلون‌ها ساعت بازی‌های ما را روی موبایل، کنسول و کامپیوتر تجربه کردند و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌بینیم بازی‌های ما باعث شور و هیجان مخاطبان سراسر جهان شده‌اند. ما مجموعه‌های غنی خود را در مناطق جغرافیایی بیشتری گسترش خواهیم داد و رقابت ما به‌واسطه بیننده و مشارکت‌هایی که داریم، در حال رشد است. همچنین شبکه ارتباطی خود را با عرضه محتویات و بازی‌های شگفت انگیز در سه ماهه جاری و پس از آن گسترش خواهیم داد.

همچنین اندرو ویلسون در دومین بیانیه خود گفت:

تنوع در کارها، پلتفرم‌ها، مناطق جغرافیایی و مدل‌های کسب و کار عوامل پایه‌ای تجارت و کسب و کار قوی هستند و این موارد به ما اجازه می‌دهند تا جریان مالی قابل اعتمادی داشته باشیم. در جریان سه ماهه چهارم و سال مالی ۲۰۱۹، ما بازی‌هایی در پنج سبک مختلف و روی سه پلتفرم متفاوت را برای مخاطبان سراسر جهان عرضه خواهیم کرد. ما انتظار رشد در بخش موبایل، دانلود بازی‌های کامل، اشتراک‌ها و بسته‌های الحاقی را داریم.

در گزارش مالی الکترونیک آرتز، اطلاعاتی از دستاوردهای جدیدی این کمپانی نیز منتشر شد. در اولین قدم فروش کلی کمپانی الکترونیک آرتز نسبت به سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است. هچنین میزان بازیکنان بازی FIFA 18 از زمان عرضه تا به امروز به ۴۲ میلیون نفر رسیده و این رقم برای بازی بتلفیلد 1 به رقم ۲۵ میلیون نفر، اعلام شده است.

البته قضیه کمی برای بازی Star Wars Battlefront II متفاوت است و تنها ۷۰ درصد از بازیکنان بازی، بخش داستانی را تجربه کرده‌اند. با توجه به منتشر نشدن اطلاعات دقیق از میزان فروش Star Wars Battlefront II، به‌نظر می‌رسد نتایج خوبی از این بازی فعلا در دسترس نیست.

  • فروش کلی دیجیتالی ۱۲ ماهه گذشته الکترونیک آرتز ۳.۳۷۵ میلیارد دلار گزارش شده که ۱۸ درصد بیشتر از سال پیشین خود است و نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۶۷ درصد رشد داشته است.
  • میزان بازیکنان بازی فیفا 18 تنها روی کنسول‌ها به رقم ۴۲ میلیون نفر رسیده است
  • تعداد بازیکنان بازی FIFA Mobile نیز ۲۶ میلیون نفر اعلام شده است
  • بازیکنان FIFA Ultimate Team نیز نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر شده‌اند
  • در بازی Star Wars Battlefront II نزدیک به ۷۰ درصد بازیکنان بخش داستانی را تجربه کرده‌اند
  • بازیکنان بازی Battlefield 1 از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشته است
  • تعداد بازیکنان بازی The Sims™ 4 نیز نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است
  • برنامه تلویزیونی The Madden Challenge که روی شبکه The CW Network پخش می‌شود، توانست به‌عنوان برنامه برتر eSports سال ۲۰۱۷ در آمریکا شناخته شود

در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به آمار کلی الکترونیک آرتز در سال مالی ۲۰۱۸ را مشاهده کنید.

گزارش مالی الکترونیک آرتز

در زیر نیز می‌توانید تصویر مربوط به آمار کلی الکترونیک آرتز در سال مالی ۲۰۱۸ را مشاهده کنید که در ماه اکتبر (سه ماهه دوم) منتشر شده بود. با مقایسه با جدول بالا، می‌بینیم که الکترونیک آرتز در بخش‌هایی نظیر درآمد خالص دیجیتالی رشد داشته اما در بخش فروش فیزیکی، ضعیف عمل کرده است.

گزارش مالی الکترونیک آرتز


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده