// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

اطلاعاتی از اوپراتورهای جدید Rainbow Six Siege منتشر شد

اوپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege اهل فرانسه و روسیه هستند و یوبیسافت اطلاعاتی جزئی از آن‌ها را در وبلاگ خود منتشر کرد.

به‌زودی اولین محتویات سال سوم بازی Rainbow Six Siege از طریق یک آپدیت بزرگ عرضه خواهد شد و درکنار این بروزرسانی، بازی میزبان رویداد Outbreak خواهد بود. البته اوپراتورها نیز بخش دیگری از محتویات سال سوم بازی هستند که کمپانی یوبی سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege) اطلاعاتی از دو اوپراتور جدید بازی را برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اوپراتورهای جدید Rainbow Six Siege، در واحد ضرتروریستی هستند و در بخش‌های شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژی و اتمی (که به آن‌ها CBRN گفته می‌شود) فعالیت کرده و تخصص خاصی در مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی دارند. اولین اوپراتور، اهل فرانسه بوده و از طریق پهباد خود می‌تواند محیط‌های قرنطینه شده را شناسایی کند. دومین اوپراتور بازی اهل روسیه است؛ شخصی که برای تحصیلات وارد این کشور شده تا مطالعات خود را در زمینه محدوده برنامه‌های نانوربات‌های خودسوز گسترش دهند. در ادامه اشخاصی که با هدفی مشابه به این اوپراتور وارد روسیه شده بودند، به تیم ضدتروریستی CBRN پیوستند.

درانتها مشخص شد که در جریان رویداد Outbreak، با دو اوپراتور معرفی شده می‌توانید بازی کرده و با قابلیت‌های آن‌ها آشنا شوید. کمپانی یوبی‌سافت در توضیحات رویداد Outbreak اعلام کرده:

از طریق منبعی ناشناخته شهر نیومکزیکو دچار آلودگی می‌شود. به‌دلیل بالا بودن سطح خطر، تمامی شهروندان و سربازان داخل شهر قرنطینه می‌شوند. اطلاعات کمی از این موضوع به بیرون درز پیدا کرده است اما تنها مورد مشخص، این است با اوضاع وخیمی طرف هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده