نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

ساخت بازی Fear Effect Sedna به پایان رسید

استودیو سوشی گیمز از پایان کار توسعه بازی Fear Effect Sedna خبر داد و اعلام کرد که به زودی اخبار بیشتری از بازی را به اشتراک می‌گذارد.

در تازه‌ترین اخبار بازی استودیو سوشی گیمز اعلام کرد که کار توسعه دنباله بازی Fear Effect که همه آن را با نام Fear Effect Sedna می‌شناسند، به پایان رسیده است.

سازندگان بازی در استودیو سوشی گیمز از زمان اعلام خبر انتشار بازی Fear Effect Sedna برای نینتندو سوییچ تا به حال ساکت بوده‌اند، ولی حالا سازندگان یک تصویر در حساب رسمی توییتر بازی ارسال کرده‌اند که آنها را در حالی نشان می‌دهد که یک دیسک با نام Fear Effect Sedna در دست دارند. در توضیحات این پیام نیز آمده است که «توسعه بازی به پایان رسید» و به‌زودی اخبار بیشتری از بازی منتشر می‌شود.

بازی Fear Effect Sedna مورد حمایت بخش Square Enix Collective است که چند سال پیش توسط اسکوئر انیکس با هدف حمایت از بازی‌سازان مستقل تاسیس شده است. وقایع این بازی چهار سال پس از وقایع بازی نخست اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش هانا قرار می‌دهد که از تریاد آزاد شده و حالا با رین در هنگ کنگ زندگی ‌می‌کند و گهگاهی به‌عنوان یک مزدور فعالیت می‌کند. در این بازی هانا یک ماموریت کوچک قبول کرده که به خاطر آن مجبور است از هنگ کنگ به فرانسه سفر کند. او باید در این ماموریت کوچک که از طرف یک سازمان به او محول شده به محل تولدش یعنی فرانسه سفر کند و مجسمه‌ای باستانی و مرموز را که توسط سفیر چینی در آنجا نگه‌داری می‌شود، برباید. اما این «ماموریت کوچک و آسان» هانا را به مسیری می‌برد و او را درگیر ماجرایی می‌کند که خیلی بزرگ‌تر از انتظارش است.

علاوه بر این، استودیو سوشی گیمز در حال کار روی نسخه بازسازی‌شده بازی نخست مجموعه Fear Effect است که با نام Fear Effect Reinvented شناخته می‌شود و قرار است همانند بازی Fear Effect Sedna در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شود.

Sushee Games

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده