نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

چهار بازی رایگان 3DS و Wii U، پاداش برنامه My Nintendo

کمپانی نینتندو به‌عنوان پاداش برای مخاطبان برنامه My Nintendo، چند بازی برای پلتفرم‌های 3DS و Wii U در نظر گرفته است.

نینتندو به‌دنبال فعالیت‌های خود در برنامه My Nintendo اخیرا چند بازی رایگان برای کاربران این سرویس و  برای 3DS و Wii U در نظر گرفته است که اسامی نام‌آشنا و محبوبی در آن‌ها به‌چشم می‌خورد. این سومین سری از بازی‌هایی است که نینتندو برای سرویس ذکرشده انتخاب می‌کند و درست مانند سری های قبلی، چهار بازی در لیست قرار گرفته است.

برای کاربران این سرویس، بازی‌‌های Siesta Fiesta ،Mighty Switch Force ،Gunman Clive HD Collection و Year Walk انتخاب شده‌ است که هرکدام، سبک متفاوت از بقیه دارند. دارندگان Wii U همچنین می‌توانند با ۵۰ امتیاز به بازی Gunman Clive HD Collection و اثر ماجرایی Year Walk با ۳۰ امتیاز دست یابند. این بازی‌ها تا تاریخ ۶ فروردین در دسترس خواهند بود که به کاربران، زمانی به‌مدت یک ماه برای جمع‌کردن امتیازات لازم می‌دهد. مخاطبان این برنامه هنوز می‌تواند از تخفیف‌ بازی‌هایی همچون Metroid Prime: Federation Force ،Mario Kart 7،Code Name: STEAM و... برای جمع‌آوری امتیاز استفاده کنند.

هرچند که فعلاً خبری از پاداش بر روی پلتفرم جدید همین کمپانی یعنی نینتندو سوییچ نیست و برچسب «به زودی» را یدک می‌کشد، اما دارندگان این کنسول با خریدن هر بازی دیجیتالی امتیازهایی دریافت می‌کنند که مشخص نیست چه‌وقت قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده