نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

بسته الحاقی جدید بازی Wolfenstein 2: The New Colossus منتشر شد

استودیو ماشین گیمز اپیزود دوم بسته الحاقی Freedom Chronicles بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را منتشر کرد.

چندی قبل بازی Wolfenstein 2: The New Colossus به‌عنوان یک اثر تیراندازی اول-شخص بسیار خوش‌ساخت به وسیله بتسدا منتشر شد و هم توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. پیش از این، سازندگان بازی در استودیو ماشین گیمز اولین اپیزود از بسته الحاقی Freedom Chronicles را منتشر کردند و حال در جدیدترین اخبار بازی دومین اپیزود از این بسته الحاقی با نام The Diaries of Agent Silent Death را در دسترس قرار داده‌اند.  

این اپیزود داستان جسیکا ولینت، مامور سابق OSS را روایت می‌کند که برای پی بردن به اسرار عملیات سن آندرس وارد مخفیگاه نازی‌ها می‌شود. این اپیزود به مانند اپیزود قبلی دارای یک بخش داستانی کوتاه و مستقل است، ولی برخلاف آن اپیزود، روی مخفی‌کاری تمرکز بیشتری دارد. کاربران می‌توانند با تهیه سیزن پَس بازی به قیمت ۲۵ دلار به تمام اپیزودهای بسته الحاقی Freedom Chronicles دسترسی داشته باشند و امکان تهیه جداگانه این اپیزود به قیمت ۱۰ دلار نیز وجود دارد.

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در تاریخ پنجم آبان‌ماه منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازندگان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده