// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

آپدیت جدید بازی Tiny Metal منتشر شد

استودیو Area 35 با انتشار آپدیت و تریلری جدید، از اضافه شدن سه نقشه جدید به بازی Tiny Metal برای تمامی پلتفرم‌ها خبر داد.

اولین محتوای بازی Tiny Metal به واسطه آپدیتی به این بازی اضافه شد. سازنده این بازی یعنی استودیو Area 35 با انتشار این اخبار بازی تریلری نیز از آن به اشتراک گذاشته است که در آن در مورد تغییرات اعمال شده در بازی که سبب بازخورد کاربران بوده است، سخن می‌گوید.

آپدیت 1.0.10 بازی Tiny Metal شامل ۳ نقشه جدید می‌شود که هر یک از آنها المان‌های منحصر‌به‌فردی را در خود جای داده است تا بتواند مهارت کاربران را به چالش بکشد. علاوه بر نقشه‌های جدید قسمت اطلاع‌ رسانی Metalpedia این بازی نیز با اطلاعات جدید پیرامون واحد‌های Hero Units به‌روزرسانی شده است. در انتها نیز برخی متعادل‌ سازی‌ها نیز در بخش واحد‌ها، ساختمان‌ها و درجه سختی کمپین اعمال شده است.

هیروئاکی یورا، کارگردان و توسعه دهنده حاضر در استودیو Area35، در ویدیویی از محتوای جدید بازی Tiny Metal سخن می‌گوید. نقشه‌های جدید که با نام‌های Spit Fire ،Sea of Trees و Abandoned Park معرفی شده‌اند، به گفته سازندگان برای حالت‌ چند نفره این بازی که در آینده به بازی اضافه می‌شود، طراحی شده است. Spit Fire یک نقشه کوچک اما جذاب است که در‌آن بازیکنان برای موقعیت یک کارخانه که در مرکز نقشه یافت می‌شود، با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. Sea of Trees یک محیط بزرگ و جنگی است که در آن کاربران از نقاط زمینی به نقاط مرفع‌تر راه پیدا می‌کنند. در انتها سازندگان به نقشه Abandoned Park اشاره کردند که در آن کاربران برای به دست آوردن کنترل نقشه با یکدیگر مبارزه می‌کنند و یک روند بتل رویال را تجربه می‌کنند.

Tiny Metal یک بازی نقش‌ آفرینی و نوبتی است که از بازی Advanced Wars کنسول Gameboy Advance الهام گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Tiny Metal را تماشا کنید. بازی مذکور هم اکنون برای PS4 ،Nintendo Switch و از طریق استیم برای کامپیوتر در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده