نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

حالت Sniper به بازی Fortnite: Battle Royale اضافه شد

بازی Fortnite: Battle Royale حالت جدیدی تحت نام Sniper دریافت کرده است که هم‌اکنون برای مدتی محدود در دسترس است.

به دنبال برخی از مسائل مربوط به سرور که در هفته گذشته رخ داد، استودیو Epic Games یک بار دیگر برای بازیکنان Fortnite کار جدیدی انجام داد. بخش Battle Royale این بازی حالت جدیدی را برای مدت محدود تحت نام Sniper برای تمام بازیکنان کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 معرفی کرده است که هم‌اکنون در دسترس است. همانطور که شما حدس می‌زنید این حالت یک تجربه اسنایپر-محور است. در این حالت، تمام سلاح‌های موجود در نقشه با تفنگ‌های تک تیرانداز جایگزین شده‌اند؛ همچنین شما می‌توانید تعدادی هفت تیر (رولور) پیدا کنید تا در هنگام مواجه شدن با تک‌تیراندازان در فواصل نزدیک، آن را به کار ببرید. مواد مصرفی نیز می‌تواند مانند معمول پیدا شود، اما نارجک‌ها برداشته شده‌اند تا اطمینان حاصل شود برای کشتن از سلاح‌های مذکور استفاده می‌شود. این اولین نمونه از حالت تک‌تیراندازی است و باید دید که آیا به بخش ثابتی از بازی تبدیل خواهد شد یا خیر. به نظر می‌رسد که در این حالت، منطقه شهری تازه اضافه‌شده به بازی، با توجه به ساختمان‌های بلندش، از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

شما فقط تا روز جمعه ۲ فوریه (۱۳ بهمن) می‌توانید این حالت از بازی Fortnite را امتحان و تجربه کنید. هیچ کلمه‌ دیگری در رابطه با اتفاقاتی که در آینده پیش خواهد آمد گفته نشده، اما تا به اینجا حالت‌های محدود دیگری که ما دیده‌ایم شامل آن‌هایی است که روی سلاح‌های سرکوب‌‌کننده یا مواد منفجره تمرکز دارد.

اخیرا یک بروزرسانی جدید برای بازی Fortnite منتشر شد که البته انتشار آن با از دسترس خارج شدن سرورهای بازی برای مدتی بیشتر از معمول، همراه شد. بر همین اساس، پس از آن بازیکنان متوجه این موضوع شده‌اند که نمی‌توانند با دوستان خود بازی را تجربه کنند و با آن‌ها در ارتباط باشند؛ هرچند که اپیک از زمان انتشار سعی کرده مشکلات مربوطه را رفع کند. در همین راستا، یک بسته بروزرسانی هم برای رفع برخی اشکالات و باگ‌ها منتشر شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده