نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead شاهد حضور بزرگترین ددایت تاریخ خواهیم بود

بروس کمپبل تایید کرد که قرار است در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead شاهد حضور بزرگترین ددایت تاریخ باشیم.

فیلم The Evil Dead (مرده شریر) در سال ۱۹۸۱ به کارگردانی سم ریمی و با بازی بروس کمپبل، به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم ترسناک با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، اما ریمی تصمیم گرفت که در دنباله این فیلم، تم کمدی را به آن اضافه کند. در سال ۱۹۸۷، فیلم Evil Dead II (مرده شریر ۲) اکران و با استقبال بسیار خوب و مثبتی روبه‌رو شد. پس از آن بود که ریمی تصمیم گرفت که این مجموعه ترسناک و کمدی را به یک سه‌گانه تبدیل کند و در نهایت در سال ۱۹۹۳، فیلم Army of Darkness (ارتش تاریکی) که سومین فیلم این مجموعه بود، به روی پرده رفت تا داستان اش و مرده شریر سرانجام به پایان برسد.

با وجود اینکه ریمی بارها از علاقه خود به ساخت فیلم Evil Dead 4 یا فیلم Army of Darkness 2 خبر داده بود، اما در نهایت ریمی تصمیم گرفت که با همکاری برادر خود، تد ریمی، سریالی بر اساس مجموعه اصلی تولید و منتشر کند. سرانجام فصل اول «اش علیه مرده شریر» (Ash vs Evil Dead) در اواخر سال ۲۰۱۵ از شبکه استارز (Starz) به روی آنتن رفت که با استقبال طرفداران، منتقدان و بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد. کمتر از یک ماه دیگر قرار است پخش فصل سوم این سریال آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بروس کمپبل از حضور بزرگترین ددایت تاریخ در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead خبر داده است.

Ash vs Evil Dead

مدتی پیش اولین تریلر رسمی و کامل فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead منتشر شد که در آن شاهد حضور تعداد قابل توجهی Deadite بودیم که برخی از آن‌ها اندازه بسیار بزرگ‌تر از حد معمولی را داشتند. حال در مصاحبه با وب‌سایت BloodyDisgusting، بروس کمپبل، بازیگر نقش اش ویلیامز، اطلاعات جدیدی از فصل سوم این سریال را به اشتراک گذاشته است. او تایید کرد که در فصل سوم این سریال قرار است شاهد حضور بزرگ‌ترین ددایت تاریخ باشیم که قد آن کمی بیش از ۱۸ متر خواهد بود. کمپل گفت:

این ددایت، بزرگ‌ترین ددایت است. او مادر همه شیاطین است. این چیزی است که اش باید با آن مبارزه کند و در نهایت اش می‌تواند با سرنوشت خود روبه‌رو شود و آن را تحقق ببخشد. اگر او فرد برگزیده باشد، او کسی است که باید با این ددایت روبه‌رو شود.

کمپبل در ادامه اضافه کرد که موضوع «فرد برگزیده» در مجموعه Evil Dead، موضوع جدیدی در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead نیست و این در واقع ایده ریمی برای شخصیت اش ویلیامز بوده که از سه‌گانه اصلی فیلم Evil Dead آغاز شده است. کمپبل در ادامه گفت:

سم ریمی همیشه این نظریه را داشته که هر هزار سال یک‌بار شیاطین ظهور کنند و ذهن و مغز یک مرد معمولی را به‌جای یک مرد ویژه و خاص، آزمایش کنند. این کتاب (نکرونومیکن)، کمی مثل یک کتاب مقدس است که در آن شاهد نبرد بین خیر و شر هستیم که در آن هر دو طرف بهترین شخص خود را برای مبارزه با یکدیگر انتخاب می‌کنند و حال باید ببینیم که کدام طرف پیروز خواهند شد. شخصیت من در سریال، مانند شخصیت طرف خوب است؛ به‌خاطر اینکه ما اعتقاد داریم که این شخصیت می‌تواند طرف شر را شکست دهد و باعث پیروزی طرف خوب شود. بنابراین به همین دلیل است که اش فرد برگزیده است و با وجود اینکه او هیچ توانایی و قدرت خاصی ندارد و افسر FBI یا مامور نیروی دریایی نیست، اما اساسا او برای مبارزه با شیاطین انتخاب شده است.

Ash vs Evil Dead

فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead در تاریخ ۲۵ فوریه سال ۲۰۱۸ (۶ اسفند امسال) از شبکه استارز به روی آنتن خواهد رفت. فصل سوم این سریال مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید شده است و از این شبکه منتشر خواهد شد. بروس کمپبل در نقش اش ویلیامز، لوسی لاولس در نقش روبی، ری سانتیاگو در نقش پابلو سیمون بولیوار، دانا دی‌لورنزو در نقش کلی مکسول، آریل کارور اونیل در نقش برندی بار (دختر اش) و الی گال در نقش ریچل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده