// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم بهمن 1396 برای اندروید

هفته دوم بهمن شاهد انتشار دو بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery و Tekken برای گوشی‌های موبایل بودیم.

دومین هفته بهمن گوشی‌های موبایل میزبان دو بازی از سری‌های محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی و همینطور کتاب بودند. اولین بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery بود که بعد از گذشت یک ماه از زمان انتشار اخبار عرضه بازی، در نهایت برای اندروید و iOS منتشر شد و بازیکنان را به سفری جادویی به هاگوارتز برد. بازی دوم اما Tekken بود که به ویژه برای طرفداران بازی مبارزه‌ای،‌ گزینه‌ای برتر برای دانلود تجربه است. این هفته همچنین سه بازی دیگر را نیز برای تجربه در آخر هفته معرفی کرده‌ایم که می‌توانید معرفی کوتاه آنها را به همراه لینک دانلود بازی از پایین مشاهده کنید.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Battlehand

Battlehand

بازی Battlehand در دنیایی جادویی جریان دارد، جایی که افسونگری خبیث با هیولاهایش برای از بین بردن انسان‌ها تلاش می‌کند. اما انسان‌ها تنها نیستند و جادوگری پیر با حمایت از بشر، آماده‌ی مقابله با نیروهای جادوگر خبیث است. آموزش کامل نکات مهمی که در بازی باید در نظر بگیرید یکی از ویژگی‌های بازی است. هریک از قهرمان‌های بازی دارای شماری کارت هستند که باید با توجه به استراتژی خود به درستی از آنها استفاده کنید. مانند بسیاری از بازی‌های کارتی، Battlehand نیز اثری نوبتی است. از تنوع کارت‌های قهرمان‌ها گفتیم، نژاد هر یک از قهرمان‌ها با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه با کارت‌های متفاوتی روبه‌رو هستیم. به عنوان مثال، جادوگر از جادوهای متفاوت استفاده می‌کند و الف‌ها در مقابل، کارت‌هایی مانند خنجر، تیرهای الکتریکی یا آتشین دارند. تشخیص صحیح نقاط ضعف خودتان و حریفتان دیگر موضوع مهمی است که باید در جریان این بازی چندنفره به آن دقت داشته باشید. هر یک از عناصر طبیعی در برابر عنصر دیگر برتری دارند و ضعف‌هایی را در مقابل سایر عناصر نشان می‌دهند. بازی Battlehand در کنار بخش داستانی دارای بخش چندنفره و چالشی است که می‌توانید در بخش چندنفره با بازیکنانی از سراسر دنیا رقابت کنید.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

Harry Potter: Hogwarts Mystery

دنیای جادویی جی کی رولینگ هنوز در اشکال مختلف به حیات خود ادامه می‌دهد و ظاهرا قرار نیست با این دنیای جادویی خداحافظی کنیم. بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery،‌ اثری جدید از مجموعه هری‌پاتر است که در آن در نقش یک کلاس اولی وارد مدرسه هاگوارتز می‌شوید. بازی المان‌های نقش‌آفرینی دارد و در جریان بازی می‌توانید وارد کلاس‌ها شوید، از وردهای جادویی استفاده کنید یا با معجون‌سازی و گاهی نیز گشت و گذار در محیط مدرسه، با شخصیت‌های جدیدی آشنا شوید. برخلاف دیگر بازی‌های هری پاتر، Hogwarts Mystery داستانی مختص به خود دارد و در آن باید به دنبال برادر خود بگردید که بعد از اخراج از هاگوارتز به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین، ناپدید شده است. گیم‌پلی بازی محتوایی را در بر می‌گیرد که طرفداران هری‌پاتر به آن نیاز دارند. به عنوان مثال با ورود به کلاس‌ها باید کار‌هایی مانند خواندن کتاب، درست کردن معجون، پرسش از دوستان و انواع و اقسام فعالیت‌های دیگر را انجام دهید. بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery اکنون با حجم حدودا ۱۰۰ مگابایتی و به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. این بازی هنوز در مرحله پیش از عرضه است،‌ به همین دلیل احتمالا مشکلاتی خواهد داشت.

دانلود بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Hogwarts Mystery

بازی Hero Academy 2

Hero Academy 2

اولین بازی کارتی هفته دوم بهمن، Hero Academy 2 است که به دنبال موفقیت شماره اول این مجموعه باری دیگر به گوشی‌های موبایل بازگشته است. بازی اندروید و آیفون Hero Academy 2 ترکیبی از کارت، سبک نقش‌آفرینی و مبارزات نوبتی است که تنها از کمپین داستانی پشتیبانی می‌کند. هر یک از بازیکنان در جریان بازی کریستالی دارند و باید با محافظت از آن، مانع صفر شدن نوار سلامت‌ آن شوند. حال شما در نقش یک کاپیتان مبارز باید با کمک کارت‌هایی که در دستان‌تان دارید، تیم حریف را از بین ببرید و همزمان مراقب حمله متقابل تیم حریف نیز باشید. سبک نوبتی بازی اجازه می‌دهد تا با استقرار کارت‌ها براساس نوار انرژی خودتان، در زمین شطرنجی پیشروی کنید. با توجه به داستانی بودن بازی Hero Academy 2، مراحل در هشت فصل جریان دارد و در هر فصل با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوید. تنوع گیم‌پلی در کارت‌ها نیز وجود دارد و هر کارت به سه بخش تقسیم شده است. بازی استراتژی و تاکتیکی Hero Academy 2‌ اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hero Academy 2

بازی Pixel Drifters: Nitro

Pixel Drifters: Nitro

بازی‌‌های اتومبیل رانی مهم نیست روی چه پلتفرمی منتشر شوند چرا که اصولا محتوای لازم برای سرگرم‌کردن بازیکنان را ارائه می‌دهند. اما گاهی نیز شاهد عرضه‌ی بازی‌هایی جمع‌‌جور مانند Pixel Drifters: Nitro هستیم، بازی‌هایی که با گرافیک پیکسلی و قدیمی، نه تنها می‌خواهند تا خاطرات کودکی بسیاری از بازیکنان را زنده کنند، بلکه قصد دارند تا با حفظ سادگی، تنها بازیکنان را چندساعتی درگیر خود کنند. بازی Pixel Drifters Nitro نیز از این دست بازی‌ها است که در آن باید با فرار از دست پلیس، مانوری جانانه را برای جمع‌آوری سکه‌ها داشته باشید و با دریفت از داخل تونل، از دست پلیس‌ها راحت شوید. حضور بیش از ۱۲۰ وسیله نقلیه در کنار قابلیت ارتقاء خودرو از دیگر ویژگی‌های بازی Pixel Drifters: Nitro هستند که در دسترس بازیکنان قرار گرفته‌اند. شما همینطور در کنار مراحل تکنفره که به صورت تصادفی ساخته می‌شوند، می‌توانید در بخش آنلاین به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید و برای کسب بیشترین امتیاز تلاش کنید. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Pixel Drifters: Nitro

بازی Tekken

Tekken

جین کازاما،‌ لی، کینگ یا میشیمای پدر و پسر، شخصیت‌هایی محبوبی هستند که بسیاری از ما با آنها خاطره داریم. بعد از انتشار بازی Tekken 7 در بهار سال ۲۰۱۷، اکنون زمان آن رسیده است تا این بازی رزمی را در گوشی‌های موبایل تجربه کنیم و رقابت‌های جانانه‌ای را رقم بزنیم. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که اولین مسابقات King of the Iron Fist در حال برگزاری است و نینا ویلیامز باید با کازویا میشیما مبارزه کند. با پایان یافتن مبارزه، گروهی مرموز به میدان مسابقات حمله‌ور می‌شوند و قدرت مبارزه‌ی مبارزان را می‌دزدند. گیم‌پلی بازی یکی از نقاط قوت نسخه موبایل Tekken است، مکانیزم گیم‌پلی به سادگی طراحی شده و تنها با ضربه زدن به نقاطی که در آموزش، فرا می‌گیرید می‌توانید برای زدن ضربات سنگین یا سریع اقدام کنید. هر یک از تیم‌ها دارای سه مبارز هستند که با کشته شدن یک مبارز،‌ مبارز بعدی وارد رقابت‌ها می‌شود. بازی Tekken مانند سایر بازی‌های رایگان اندروید و iOS از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tekken


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده