// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

آپدیت 10.2 بازی Hearthstone به منظور متعادل سازی منتشر می‌شود

کمپانی بلیزارد جزئياتی از آپدیت 10.2 بازی Hearthstone را که ماه آینده میلادی برای متعادل سازی کارت‌ها منتشر می‌شود، با کاربران در میان گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard اعلام کرد که پس از انتشار آپدیت 10.2 بازی Hearthstone برخی از کارت‌های این بازی متعادل‌سازی خواهد شد که در این میان، گویا عملکرد تمامی آنها ضعیف خواهد شد.

در مرحله اول، میزان آسیب کارت Corridor Creeper از ۵ به ۲ واحد کاهش خواهد یافت. در حال حاضر از این کارت می‌توان به‌عنوان یکی از قدرتمندترین آیتم‌ها یاد کرد؛ مخصوصا اگر از آن در اوایل بازی استفاده شود. این کارت در زمان کاهش یافتن میزان مصرف مانا برای استفاده از آن، در ابتدای راند می‌تواند آسیب‌های بزرگی را به حریف وارد کند. در آن سو میزان مانای موردنیاز کارت Bonemare از ۷ به ۸ واحد افزایش خواهد یافت. تغییر انجام‌شده روی این کارت به حریف این اجازه را می‌دهد که زمان بیشتری داشته باشد تا در مقابل قابلیت آن عکس‌العمل نشان دهد.

کارت Patches the Pirate پس از انتشار آپدیت جدید بازی Hearthstone دیگر توانایی شارژ کردن را نخواهد داشت. در حال حاضر کارت Patches و دیگر کارت‌های Pirate در اوایل بازی می‌تواند به یاری بازیکنان بیاید. با توجه به تاثیرگذاری چشمگیر قابلیت‌ شارژ، تقریبا تمامی کلاس‌ها از کارت‌های Pirate برخوردار هستند و عدم وجود این قابلیت می‌تواند روند بازی‌ را تغییر دهد و حتی احتمال می‌رود که پس از آپدیت جدید، کمتر شاهد این کارت‌ها در بازی باشیم.

در انتها، قابلیت Battlecry کارت Raza the Chained نیز تغییر پیدا می‌کند. طوری که در توضیحات کارت نوشته شده است، اگر شما هیچ دو کارت یکسانی را در دست نداشته باشید، هزینه Hero Power یک واحد خواهد بود. از آنجایی که کاربران معمولا این کارت را با Shadowreaper Anduin ترکیب می‌کنند به نظر می‌رسد که تغییر یاد شده می‌تواند تاثیری منفی بر قدرت این کارت در هر دو سبک بازی Standard و Wild داشته باشد.

آپدیت جدید بازی Hearthstone در ماه آینده میلادی یعنی فوریه (بهمن-اسفند) منتشر می‌شود و پس از راه‌یابی آن به بازی، کاربران به مدت دو هفته مهلت دارند که کارت‌های تغییر یافته را از بین ببرند و در عوض Arcane Dust کسب کنند.

بازی Hearthstone در ماه مارس ۲۰۱۴ منتشر شد و هم‌اکنون برای پی سی، مک، آیفون و اندروید در دسترس است. آخرین بسته الحاقی این بازی یعنی Kobolds & Catacombs ماه گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت و ۱۳۵ کارت جدید را به این بازی اضافه کرد.

در تصاویر پایین می‌توانید به کارت‌ها و تغییرات یاد شده نگاهی بیندازید.

نظرات خود را در مورد آپدیت جدید بازی Hearthstone با زومجی در میان بگذارید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده