نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

پخش سومین فصل از سریال عاشقانه شهرزاد آغاز شد

سریال شهرزاد، محبوب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی، پخش فصل سوم خود را هم‌ آغاز کرد و اولین قسمت آن از روز چهارشنبه یازدهم بهمن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

دو سال پس از پخش اولین قسمت از سریال عاشقانه شهرزاد حالا نوبت به پخش فصل سوم آن در شبکه نمایش خانگی و به طور همزمان در فیلیمو رسیده است. فصل سوم که تولید آن با فاصله کمی از پایان فصل دوم و در سکوت خبری آغاز شده بود، حالا دوباره ماجراهای فرهاد، قباد و شهرزاد را نقل محافل کرده است.

روایت‌های عاشقانه همیشه از روایت‌های پر مخاطب در بین علاقه‌مندان فیلم‌ و سریال‌ است. شهرزاد هم این عاشقانه را در بستر تاریخی کودتای 28 مرداد بیان می‌‌کند و از قدرت شخصیت‌های اصلی آن برای جذاب کردن داستان استفاده می‌کند؛ قدرتی که برای برگرداندن زندگی به روزنامه نگار روشنفکر و عاشق پیشه دهه 30 یعنی فرهاد، عشق او یعنی شهرزاد را از او می‌گیرد. در ادامه این شهرزاد است که با ایستادگی در مقابل قدرت، حتی بعد از ازدواج اجباری با خاندان دیوان سالار و فرزند آوری برای ادامه نسل‌شان، دوباره با عشق ریشه‌دارش فرهاد پیوند می‌خورد.

طبق رسم همیشه دوشنبه هر هفته یک قسمت جدید از فصل سوم این سریال وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و پلتفرم نمایش آنلاین فیلیمو نیز به طور همزمان راس ساعت هشت صبح آن را در اختیار دوستداران شهرزاد قرار می‌دهد. فیلیمو پلتفرمی برای ارائه VOD روی دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی تلفن همراه، تبلت، رایانه و تلویزیون هوشمند است که می‌توانید به‌روزترین محتواها را با بهترین کیفیت و بدون کاهش حجم ترافیک اینترنتی تماشا کنید.

فصل سوم سریال شهرزاد

البته جذابیت‌های سریال شهرزاد را نمی‌توان تنها به یک عامل نسبت داد؛ چون عوامل مختلفی که هر کدام به‌تنهایی برای پرفروش شدن یک فیلم یا سریال کافی هستند، در این پروژه در کنار هم قرار گرفته‌اند. کارگردان این اثر هم حسن فتحی است که سریال‌های تلویزیونی ماندگار از جمله شب دهم و مدار صفر درجه را از او در خاطره‌ها داریم. حالا به این کارگردانی، نویسندگی نغمه ثمینی و بازی بازیگران محبوب و بزرگی از جمله علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار را هم اضافه کنید. از طرفی موزیک ویدیوهای اختصاصی محسن چاووشی که متناسب با احوال قسمت‌های مختلف شهرزاد تهیه و تنظیم شده است، بخش مهمی از هویت این سریال به حساب می‌آید و تاثیر بسیار زیادی در افزایش مخاطبان آن دارد.

البته نقدهایی هم درباره فصل دوم شهرزاد وجود داشته که عمده آن اعتراض به افت کیفیت در مقایسه با فصل اول است. برخی‌ها می‌گویند فصل دوم تنها به کشدار کردن داستان پرداخته و از جذابیت آن کم کرده است. در مقابل محمد امامی، تهیه کننده شهرزاد درباره فصل سوم گفته است:

وقتی فصل سوم تمام شود، متوجه علت همه اتفاق‌هایی که برای شخصیت‌های مختلف در فصل دوم افتاد، می‌شوید. کوچک‌ترین مسائل مثل آموزش رانندگی شهرزاد که امروز مورد نقد قرار می‌گیرد، در فصل سوم کاربرد دارد. با وجود کامنت‌های ناراضی، من از یک چیز مطمئن هستم و آن هم این است که در پایان فصل سوم، مردم به خاطر فصل دوم از ما تشکر می‌کنند!

او همچنین از پایان یافتن قصه در فصل سوم خبر داده است، اما پایانی پر شور و با بازگشت حال و هوای عاشقانه به فضای کلی سریال.

با این حال به نظر می‌رسد فصل سوم و پایانی شهرزاد دوباره به اوج برمی‌گردد و دوباره مخاطبان را برای تهیه آن در شبکه نمایش خانگی به دردسر می‌اندازد. اگر شما هم از طرفداران این سریال هستید می‌توانید با نصب اپلیکیشن فیلیمو یا از طریق وبسایت فیلیمو، هشت صبح هر دوشنبه و زودتر از دیگران جدیدترین قسمت شهرزاد را ببینید.

برای تماشای اولین قسمت از فصل سوم شهرزاد با فیلیمو همراه شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده