نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰

رضا رشیدپور به جای مهران مدیری برنامه «هفت» را اجرا خواهد کرد

در حالی که چند روز پیش مهران مدیری به عنوان مجری جدید برنامه «هفت» انتخاب شده بود، حال اعلام شده که رضا رشیدپور این برنامه را اجرا خواهد کرد.

یکی از جنجالی‌ترین بحث‌های چند وقت اخیر سینمای ایران، موضوع اجرای برنامه سینمایی «هفت» در ایام جشنواره فیلم فجر بوده است. چندی پیش شبکه سه سیما رسما اعلام کرد که این برنامه در ایام جشنواره فجر، توسط مهران مدیری، کارگردان، بازیگر و مجری برنامه‌هایی چون «دورهمی» اجرا خواهد شد. مساله‌ای که به دلیل توانایی بالای این مجری استقبال خوب مردم را هم در پی داشت. با این حال امروز اعلام شده که مجری این برنامه یک بار دیگر تغییر پیدا کرده است.

بر این اساس و در فاصله دو روز مانده به آغاز جشنواره فیلم فجر، اعلام شده که رضا رشیدپور قرار است اجرای ویژه برنامه «هفت» برای این ایام را برعهده داشته باشد. این برنامه از پنج‌شنبه ۱۲ بهمن همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر آغاز خواهد شد و محوریت اصلی آن، بررسی اخبار و اتفاقات جشنواره خواهد بود. تهیه‌کنندگی این برنامه هم برعهده سعید پروینی است. رضا رشیدپور هم یکی از مجریان قدیمی و محبوب است که این روز‌ها اجرای برنامه «حالا خورشید» را برعهده دارد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی این جشنواره در زومجی، معرفی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ را بخوانید.


منبع ایسنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده