// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ انتشار بازی The Long Reach مشخص شد

تاریخ انتشار بازی The long Reach که در سبک ترسناک و پیکسلی طراحی شده است، مشخص شد.

تاریخ انتشار بازی The Long Reach اعلام شد. این خبر را ناشر و سازنده آن یعنی کمپانی مرج گیمز (Merge Games) و استودیو پینتد بلک گیمز (Painted Black Games) منتشر کردند.

بازی The Long Reach در سبک ماجراجویی و ترسناک طراحی شده است و کاربران در آن در نقش کلوین حضور پیدا می‌کنند. کاربران در شهری در دنیای Barevox یعنی Hampshire بازی را آغاز می‌کنند و در حالی که از خطرات به دور می‌مانند، به حل معما‌ها در آن می‌پردازند. موسسه‌ای علمی در دنیای این بازی قصد داشت که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین بتواند اطلاعات و دانش را به منابع دیگر انتقال دهد که متاسفانه این سیستم از کنترل خارج می‌شود و کابوسی سرتاسر دنیای این بازی را فرا می‌گیرد و همانطور که حدس می‌زنید کسانی که با این تکنولوژی سروکار داشتند با سرنوشت تلخی روبرو شده‌اند.

اوایل تابستان گذشته بازی The Long Reach معرفی شد و به گفته سازندگان از آثاری همچون Lone Survivor ،The Cave ،Resident Evil ،Matrix ،True Detective ،Fargo و The Last Door الهام گرفته است. دنیا و جلوه‌های بازی در سبک پیکسلی طراحی شده است و در آن سو موسیقی متن اتمسفری و داستان آن قصد دارد به همراه المان‌های یاد شد یک فضای ترسناک، علمی تخیلی و هیجان‌انگیز را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به گفته سازندگان ۱۲ هزار کلمه در گفت‌و‌گوها، ۲۰ کاراکتر اصلی و فرعی و بیش از ۵۰ محیط از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود. همچنین اوایل سال جاری موسیقی متن این بازی در Bandcamp به اشتراک گذاشته شد و عموم توانستند به آن گوش دهند.

بازی The Long Reach در تاریخ ۲۳ اسفند ماه ۹۶ (۱۴ مارس ۲۰۱۸) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ویتا با قیمت ۱۴.۹۹ دلار منتشر می‌شود. نسخه فیزیکی این بازی که با نام Signature Edition معرفی شده است نیز با قیمت ۲۵ پوند در دسترس کاربران PS4 و Playstation Vita قرار می‌گیرد.

برای آشنایی با محیط و محتوای بازی در ادامه می‌توانید به تریلر کوتاه بازی The Long Reach نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده