// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Pixel Drifters: Nitro

اتومبیل رانی کنید و در دنیایی پیکسلی بازی Pixel Drifters: Nitro با دریفت زدن از دست پلیس‌ها فرار کنید.

ماشین سواری و هدایت خودرویی زیبا هرچند در دنیای واقعی نیاز به هزینه‌ سرسام‌آور دارد، اما در جهان بازی‌های ویدیویی بازیکنان به راحتی می‌توانند با انتخاب بهترین و زیباترین خودروها، جنون سرعت را تجربه کنند. البته همیشه هم آنطور که باید بازی‌های ریسینیگ، گرافیک‌ خارق‌العاده‌ای ندارند و گاهی توسعه‌دهندگان تنها با تمرکز روی یک ویژگی مسابقات اتومبیل‌رانی،‌ محصولی متفاوت را روانه بازار می‌کنند. بازی Pixel Drifters: Nitro محصولی متفاوت با المان‌های متنوع است که هرچند می‌توانیم به عنوان یک بازی اتومبیل رانی از آن نام ببریم، اما با تمرکز روی موضوع دریفت، سعی دارد تا روند بازی جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

بازی Pixel Drifters Nitro
بازی Pixel Drifters Nitro
بازی Pixel Drifters Nitro
بیش از ۱۲۰ خودروی پیکسلی با ویژگی‌های منحصر به فرد در بازی در دسترس قرار دارد

بازی Pixel Drifters: Nitro به ویژه با محیط پیکسلی، اما متنوعی که دارد، از همان ابتدا نظر بازیکنان را به سوی خود جلب می‌کند. کنترل بازی اما اولین ویژگی‌ای است که باید با یادگیری آن، سعی کنید تا دریفت‌های صحیحی را انجام دهید. بازی از چند کنترل ساده لمسی برای هدایت خودرو به سمت راست و چپ، فعال کردن نیترو و جمع‌آوری آیتم‌ها بهره می‌برد و با کمی یادگیری زمان دقیق استفاده از هر یک از کنترل‌ها، به راحتی می‌توانید در آن مهارت پیدا کنید. در بازی Pixel Drifters: Nitro وظیفه بازیکنان فرار از دست پلیس، جمع کردن سکه و دوام آوردن تا جای ممکن است؛ به این ترتیب،‌ در طول بازی باید با توجه به اهدافی که برای‌تان مشخص می‌شود، از دست پلیس فرار کنید یا سکه‌ها را به تعداد مشخصی جمع کنید. یکی از نکاتی که جای تقدیر دارد،‌ تصادفی بودن چینش و ظاهر هر یک از مراحل بازی است. به عنوان مثال، در صورتی که با دیوار یا مانعی برخورد کنید، به سرعت شکست می‌خورید و باید مرحله را دوباره تکرار کنید، اما،‌ مرحله‌ی جدیدی که نمایش داده می‌شود متفاوت با مرحله قبل است و بازیکنان باید باری دیگر با چالش‌هایی جدید روبرو شوند.

Pixel Drifters: Nitro همینطور انواع و اقسام امکانات را برای شخصی‌سازی خودرو، ارتقاء ویژگی‌ها یا خرید خودروهای جدید فراهم کرده است. از جمله‌ی این امکانات می‌توانیم به توانایی ارتقاء آیتم‌هایی مانند آهنربا برای جمع کردن سکه یا سپر برای فرار آسان‌تر از دست پلیس‌ها اشاره کنیم. در جریان بازی جمع‌آوری سکه‌‌ها، در کنار فرار از دست پلیس، مهم‌ترین هدف شما هستند و با استفاده از این سکه‌‌ها قادر به خریداری خودروهای جدید یا شخصی‌سازی آنها خواهید بود. نکته‌ی مهم در رابطه با بیش از ۱۲۰ وسیله‌ نقلیه موجود در بازی، تفاوت امکانات هر یک از آنها است. گرافیک پیکسلی و محیط‌های بسیار متنوع بازی، دیگر نکته مثبت Pixel Drifters: Nitro محسوب می‌شوند. هر چند این بازی دارای دو حالت آفلاین و آنلاین است، اما به دلایلی در زمان نگارش معرفی، بخش آنلاین از دسترس خارج شده بود. در بخش آنلاین بازی می‌توانید با بازیکنانی در سراسر جهان بازی کنید و برای کسب امتیاز بیشتر تلاش کنید.

بازی Pixel Drifters Nitro
بازی Pixel Drifters Nitro
بازی Pixel Drifters Nitro

بازی اندروید و آیفون Pixel Drifters: Nitro به ویژه برای بازیکنانی که به دنبال بازی اتومبیل رانی با موضوع دریفت می‌گردند و می‌خواهند تا در جهانی پیکسلی، تجربه‌ای متفاوت داشته باشند، می‌تواند سرگرم کننده باشد. وجود بیش از ۱۲۰ وسیله‌ی نقلیه با امکانات متفاوت و دو حالت آنلاین و آفلاین، علی‌رغم در دسترس نبودن بخش آنلاین، بازی Pixel Drifters: Nitro را به اثری خوب برای تجربه در اوقات فراغت تبدیل کرده است. شما می‌توانید بازی Pixel Drifters: Nitro را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید. این بازی از خریدهای درون برنامه‌ای برای خریداری سکه پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pixel Drifters: Nitro


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده