// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

با خرید اشتراک سه ماهه ایکس باکس لایو، سه ماه اشتراک اضافه دریافت کنید

هم‌اکنون می‌توانید با خرید اشتراک سه ماهه ایکس باکس لایو، سه ماه اشتراک رایگان دریافت کنید.

اگر اشتراک طلایی‌تان روی ایکس باکس وان یا ایکس باکس 360 تمام شده است، حال بهترین زمان برای تمدید سرویس‌تان است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کاربران ایکس باکس می‌توانند با خرید اشتراک سه ماهه ایکس باکس لایو، سه ماه اشتراک اضافه دریافت کنند. به عبارتی با خرید یک کارت سه ماهه، ۶ ماه اشتراک دریافت خواهید کرد.

در حالت عادی، خرید اشتراک یک ساله که ۶۰ دلار قیمت دارد، به‌صرفه‌تر از خرید اشتراک سه ماهه است که ۲۵ دلار قیمت دارد. اما وقتی پایه سه ماه اشتراک اضافه به‌وسط می‌آید، با خرید دو کارت سه ماهه می‌توانید صاحب ۱۲ ماه اشتراک شده و در مجموعه ۵۰ دلار خرج کرده‌اید که این به‌صرفه‌تر از حالت قبل است.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از مزایا شبکه ایکس باکس لایو ندارند، باید بگویم که با خرید اشتراک شبکه لایو، علاوه بر امکان تجربه بازی‌های آنلاین، به‌صورت هفتگی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شده و در رویداد‌های متفاوت، درصد تخفیف‌ اعضای طلایی ایکس‌باکس بیشتر از کاربران عادی است. همچنین مایکروسافت هرماه دو بازی به صورت رایگان برای کاربران Xbox 360 و دو بازی برای کاربران Xbox One (که با در نظر گرفتن سرویس Backwards Compatibility، این رقم به چهار بازی می‌رسد) تدارک می‌بیند.

همچنین از طریق اشتراک ایکس‌باکس لایو می‌توانید با دوستان خود به‌صورت آنلاین بازی کرده و لذت ببرید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده