نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار تیزری کوتاه از فیلم Ant-Man and the Wasp؛ تریلر اصلی امروز

کمپانی مارول تیزر کوتاهی از فیلم Ant-Man and the Wasp را منتشر و اعلام کرد که تریلر اصلی این فیلم امروز منتشر خواهد شد.

اواخر ماه گذشته، مارول (Marvel) تصویر رسمی جدیدی از فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را منتشر کرد. با این حال، تاکنون هیچ تریلری از این فیلم مورد انتظار تابستان امسال منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر این فیلم مشخص و اعلام شده است. در حاشیه مراسم فرش قرمز فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، صفحه رسمی اینستاگرام مارول با انتشار تیزری کوتاه تایید و اعلام کرد که اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Ant-Man and the Wasp امروز منتشر خواهد شد. در این تیزر شاهد هیچ تصویر رسمی از این فیلم نیستیم و این تیزر کوتاه تنها جنبه اطلاع رسانی دارد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) را بر عهده داشته‌اند. فیلم Black Panther نیز که فیلم بعدی کمپانی مارول استودیو است، برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده