نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بیل نمادین بازی Shovel Knight در دنیای واقعی ساخته شد

گروه Man at Arms که آهنگرانی با استعداد هستند، این بار به سراغ بیل نمادین بازی Shovel Knight رفته‌اند.

کانال یوتیوب Man at Arms مدتی است که کار خود را آغاز کرده. آن‌ها تعدادی آهنگر با استعداد هستند که در هر یک از ویدیوهای جالب‌شان سراغ درست کردن یکی از وسایل و تجهیزات محبوب در میان مردم جهان می‌روند. آن‌ها با استفاده از فلزات واقعی و روش‌ها و تکنیک‌های واقعی آهنگری این اسلحه‌ها را می‌سازند و حتی آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف تست می‌کنند! آن‌ها تابه‌حال به سراغ درست کردن اسلحه‌ی Nameless Blade از بازی League of Legends و حتی شمشیرهای دوگانه‌ی گرالت از بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز رفته‌اند. در تازه‌ترین ویدئو، آن‌ها به دنبال اسلحه‌ای رفته‌اند که اندکی از موارد قبلی کارتونی‌تر است و این اسلحه چیزی نیست جز شمشیر بیل مانند بازی Shovel Knight یعنی Shovel Blade!

در این ویدئوی شانزده دقیقه‌ای، عوامل Man at Arms سراغ موضوعی رفته‌اند که تابه‌حال چندان میان آن‌ها مرسوم نبوده. آن‌ها به جای این که به موضوعات واقع‌گرایانه و شمشیرهای تیز و برنده بپردازند، (که معمولا آن‌ها را با این‌گونه موارد می‌شناسیم) سراغ موضوعی بسیار فانتزی‌تر رفته‌اند و تلاش کرده‌اند تا طبیعت کارتونی Shovel Knight را در این ویدئو نیز حفظ کنند.

البته چندان نیاز به توضیح ندارد که بیل نمادین نتوانست آنطور که باید و شاید در مبارزه‌ی واقعی خودش را نشان دهد و به نظر می‌رسد تئوری موثر بودن آن صرفا به مرزهای دنیای Shovel Knight محدود می‌شود. البته در دنیای واقعی می‌توانید از این اسلحه برای نابود کردن میوه‌ها، بطری‌های نوشابه و چیزهایی از این قبیل استفاده کنید.

به هر صورت اگر درباره‌ی Shovel Knight و دنیایش چیزی نمی‌دانید باید بگوییم این بازی یکی از مهم‌تری پروژه‌هایی بود که به لطف کیک استارتر قدم به دنیای واقعیت گذاشت. این بازی مستقل که توسط Yacht Club ساخته شد، بیشتر همانند ادای دینی بود به بازی‌های پلتفرمر دو بعدی قدیمی. بازی‌هایی چون سری Mega Man که حق عظیمی بر گردن بازی‌های پلتفرمر دارند. موفقیت‌های فراوان Shovel Knight راه را برای عرضه‌ی محتویات الحاقی مختلف و نسخه‌های فرعی متعدد باز کرد و اکنون محتوای فراوانی از این بازی در دسترس علاقه‌مندان است.

بازی Shovel Knight هم‌اکنون برای پلتفرم‌های نینتندو 3DS، نینتندو سویچ، کامپیوتر، PS4، پلی استیشن ویتا، ایکس باکس وان و همچنین همه‌ی کنسول‌های نسل قبل در دسترس است. شما می‌توانید در ادامه ویدئوی Man at Arms را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده