نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

کریستین بیل قرار بود در فیلم Solo: A Star Wars Story ایفای نقش کند

کریستین بیل در جدیدترین مصاحبه خود تایید کرد که قرار بود در فیلم Solo: A Star Wars Story نقش مهمی را داشته باشد و اعلام کرد به بازی در این دنیا بسیار علاقمند است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی گفتگویی کوتاه، کریستین بیل، بازیگر محبوب سه گانه The Dark Knight (شوالیه تاریکی)، تایید کرد که بر اساس مذاکرات گذشته، قرار بود او نقش مربی را در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) داشته باشد. اما اینطور که از ظواهر امر پیدا است و در حال حاضر کاملا مشخص است، این مذاکرات به نتیجه خوب و مثبتی نرسیده‌اند.

درست در همان برهه زمانی که مشخص شد وودی هارلسون به جمع بازیگران جدیدترین اثر از سری فیلم‌های جنگ ستارگان پیوسته و قرار است نقش مربی قاچاقچی فضایی جوان را در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان ایفا کند، در طی شایعه‌ای هم بیان شد که در ابتدا این کریستین بیل بود که برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده بود و برای بازی در نقش این شخصیت با او هم وارد مذاکره شده بودند. حال در طی مصاحبه‌ای، این بازیگر فوق‌العاده محبوب تایید کرد که اوضاع واقعا از همین قرار بوده و با او هم وارد گفتگو و مذاکرات شده بودند.

این بازیگر محبوب و نسبتا جوان، ضمن اینکه به‌عنوان مهمان در برنامه پادکستی Happy Sad Confused حضور یافت، اعلام کرد نقشی که برای او در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان در نظر گرفته بودند واقعا «وسوسه کننده» بود، اما بعد از آن در این مصاحبه عنوان نکرد که چرا تصمیم گرفته این نقش را قبول نکند. کریستین بیل در این مصاحبه اینگونه حرف‌های خود را عنوان کرد:

درست است؛ نقشی که به من پیشنهاد داده بودند واقعا وسوسه‌کننده بود. من نه‌تنها عاشق آثاری هستم که با هر بار دیدن، مرا به دوران کودکی‌ام می‌برند، بلکه خیلی سال پیش و در پروژه تولید فیلم Empire of the Sun (امپراطوری خورشید) با فرانک مارشال و کاتلین کندی افتخار همکاری داشتم و خیلی دوست داشتم که باری دیگر فرصتی پیش بیاید که بتوانم با این دو همکاری داشته باشم. ما وارد گفتگو و مذاکره شدیم، اما به نتایج خوبی نرسید. امیدوارم باز هم در آینده فرصت اینچنینی در دنیای جنگ ستارگان برای من پیش بیاید.

این «فرصت‌های آینده» می‌تواند خیلی مفید و امیدوار کننده باشد؛ زیرا این بازیگر محبوب سه‌گانه شوالیه تاریکی مدت خیلی زیادی است که از طرفداران پر و پا قرص سری فیلم‌های Star Wars است. او حتی اعتراف کرده که هنوز ستاره‌پیمای The Millennium Falcon و At-At را در کلکسیون خود دارد. پس با این اوصاف، اگر فرصت خوب و جدیدی در آینده برای او به وجود بیاید، برای ایفای آن نقش کاملا آماده و مشتاق است. با این حال از طرف دیگر به نظر می‌رسد که ما نمی‌توانیم حالا حالاها توقع بازی در نقش شخصیت یک ابرقهرمان دیگر در آثار ابرقهرمانی را داشته باشیم؛ زیرا او در صحبت‌های خود در ادامه این مصاحبه اعلام کرد که دیگر علاقه‌ای آنچنانی به بازی در اینگونه فیلم‌ها را ندارد. او در ادامه این گفتگو اینگونه اذعان کرد:

من هنوز آثاری را که در آنها بن افلک به ایفای نقش شخصیت بتمن پرداخته است تماشا نکرده‌ام. البته که دوست دارم خیلی زودتر آنها را تماشا کنم. به نظر می‌رسید که پسر من هم علاقه خیلی زیادی به تماشای آنها دارد، اما مدتی بعد متوجه شدم که علاقه خیلی زیاد او فقط برای تماشای تریلر بوده است و تمام موضوع همین بود. من تمایل دارم فیلم‌هایی را تماشا کنم که فرزندانم تماشای آنها را دوست داشته باشند. در حال حاضر من باید اعتراف کنم که اصلا یکی از طرفداران بزرگ آثار ابرقهرمانی به حساب نمی‌آیم و علاقه آنچنان زیادی به آنها ندارم. مردم دیگر برای آنها خیلی هیجان‌زده می‌شوند و برای تماشای آنها لحظه شماری می‌کنند؛ واقعا نمی‌دانم چرا. من تا به امروز اصلا قسمت‌های سری فیلم‌ Avengers (انتقام جویان) و آثار دیگری از این دسته فیلم‌ها را تماشا نکرده‌ام. شنیده‌ام که خیلی خوب و جالب هستند، اما خدا را شکر می‌کنم که فقط شنیده‌ام.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

 درباره حضور کریستین بیل در دنیای Star Wars چه فکر می‌کنید؟ آیا نقشی در این دنیای فضایی سراغ دارید که بیل بتواند خیلی خوب از پس آن بربیاید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده