نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تعداد کاربران بازی Rocket League از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرد

سازندگان بازی Rocket League در استودیو سایانیکس اعلام کردند که تعداد کاربران این بازی در سراسر جهان از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرده است.

Rocket League بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند سال اخیر به شمار می‌رود که توانسته چه از حیث فروش و چه از نظر جذب کاربر، موفق عمل کند. استودیو سایانیکس، سازنده بازی، با ترکیب ماشین‌سواری و فوتبال اثری خلق کرده که تجربه آن شدیدا لذت‌بخش است و از طرف دیگر، پشتیبانی عالی آن‌ها از این بازی هم مزید بر علت شده تا راکت لیگ بتواند به چنین سطحی از محبوبیت برسد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Psyonix اعلام کرده که تعداد کاربران بازی Rocket League در سراسر جهان از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرده است. سازندگان این خبر را با انتشار توییتی اعلام کرده و از تمامی طرفداران بازی تشکر کرده و رسیدن کاربران بازی به چنین سطحی را یک دستاورد عالی در شروع سال نو میلادی دانستند.

بدون شک یکی از دلایل رشد جامعه کاربری بازی Rocket League، انتشار آن روی پلتفرم‌های مختلف بوده است. آخرین پلتفرمی که بازی برای آن منتشر شد نینتندو سوییچ بود و حال این اثر روی تمام پلتفرم‌های نسل فعلی قابل بازی است. از طرف دیگر سازندگان بازی به شکلی منظم آپدیت‌های جدیدی برای Rocket League منتشر و محتویات جدیدی به آن اضافه می‌کنند که این امر هم در محبوبیت بازی بی‌تاثیر نیست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده