// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

اطلاعاتی از محتویات سال ۲۰۱۸ بازی Overwatch ارائه شد

در جریان ویدیو آپدیت توسعه دهنده بازی Overwatch، جف کپلن در مورد محتویات ۲۰۱۸ این بازی صحبت کرده است.

سال ۲۰۱۷ را می‌توان سالی پربار برای بازی Overwatch و بازیکنان دانست؛ زیرا محتویات و رویدادهای مختلف و متنوعی برای این بازی عرضه شد و کمپانی بلیزارد (Blizzard، سازنده و ناشر بازی Overwatch) همچنان به برنامه‌های خود برای آپدیت کردن این بازی ادامه خواهد داد تا کاربران بتوانند در سال ۲۰۱۸ نیز بهترین تجربه را کسب کنند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی بلیزارد به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۸ ویدیویی به نام آپدیت توسعه‌دهنده منتشر کرده که در جریان آن جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch، در مورد محتویات عرضه‌شده و رویدادهای سال ۲۰۱۷ بازی سخن می‌گوید. همچنین در ادامه ویدیو شاهد صحبت‌هایی در مورد آینده این بازی در سال ۲۰۱۸ نیز هستیم.

به‌عنوان اولین محتوای سال ۲۰۱۸، کاربران می‌توانند منتظر پوسته‌های لیگ Overwatch باشند که در گذشته تیم سازنده قول آن را به کاربران داده بود و در ادامه رویداد BlizzardWorld در دسترس قرار خواهد گرفت. جف کپلن در توضیحات خود اطلاعات زیادی از محتویات سال جاری میلادی را منتشر نکرد، اما همانند گذشته، کاربران می‌توانند منتظر رویدادها، نقشه‌ها و قهرمان‌های جدید برای بازی محبوب خود باشند.

همچنین احتمال می‌رود در ۲۰۱۸ شاهد اطلاعات و انیمیشن‌های کوتاه داستانی برای شخصیت‌های بازی Overwatch نیز باشیم. با این حال باید منتظر ماند و دید بلیزارد چه محتویاتی را برای کاربران Overwatch تدارک دیده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی آپدیت توسعه‌دهنده بازی Overwatch را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده