// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بسته الحاقی بازی Mass Effect 2 و Mass Effect 3 در Origin در دسترس قرار گرفت

از این پس علاقه‌مندان به خرید بسته الحاقی بازی Mass Effect 3 و بازی Mass Effect 2 می‌توانند به‌راحتی محتوای مورد نظر خود را از فروشگاه Origin خریداری کنند.

در گذشته برای اینکه می‌توانستید بسته الحاقی بازی Mass Effect 2 و بازی Mass Effect 3 را روی کامپیوتر خریداری کنید، می‌بایست وارد فروشگاه بایوور (BioWare) می‌شدید و از طریق پوینت‌های مخصوص بایوور، بسته‌های الحاقی این دو بازی را خریداری می‌کردید. در ادامه کاربران نسبت به خرید بسته‌های الحاقی بازخوردهای مختلفی به سمت الکترونیک آرتز (Electronic Arts، ناشر مجموعه Mass Effect) فرستادند و در آخر این کمپانی باندل‌های این دو بازی را به فروشگاه Origin اضافه کرد، اما همچنان خبری از خرید جداگانه بسته‌های الحاقی روی فروشگاه Origin نشد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کاربران پی سی بالاخره می‌توانند بسته‌های الحاقی Mass Effect 2 و Mass Effect 3 را به صورت جداگانه روی اکانت Origin خود خریداری کنند. باندل بسته الحاقی بازی Mass Effect 2 با قیمت ۲۵ دلار و باندل بسته الحاقی بازی Mass Effect 3 با قیمت ۳۰ دلار در فروشگاه اوریجین قرار داده شده است.

با این حال انجام این کار در این بازه زمانی دیر است و خرید جداگانه بسته‌ الحاقی بازی‌های ذکر شده تنها به درد اشخاصی می‌خورد که شدیدا به بسته الحاقی‌های بازی اهمیت می‌دهند و می‌خواهند آن‌ها را تجربه کنند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده