// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

اطلاعات زیادی از بخش داستانی بازی Star Citizen منتشر شد

اطلاعاتی در مورد داستان، گیم پلی و سیستم شخصی سازی بخش Squadron 42 در بازی Star Citizen منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Cloud Imperium Games طی یک پخش زنده اینترنتی، اطلاعاتی درباره بخش کمپین Squadron 42 در بازی Star Citizen منتشر کرد و کریس رابرتز، کارگردان این اثر، جزئیات جالبی را در مورد کاراکترهای بازی و مراحل مختلف بخش داستانی بازگو کرد.

اولین چیزی که در مورد بازی اشاره شد این بود که قهرمان بازی می‌تواند مرد یا زن باشد. در حال حاضر تیم سازنده روی ساختار بدنی و انیمیشن‌های شخصیت مذکر کار می‌کند و پس از آن سراغ انجام همین کارها برای یک شخصیت زن خواهد رفت. البته شما این امکان را دارید که به طور کامل کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و وارد جهان بازی شوید. به گفته استودیو کلاود ایمپریوم، سیستم شخصی‌سازی در نسخه آلفا شماره ۳.۱ کاملا ابتدایی است و نسخه نهایی این سیستم که در Squadron 42 گنجانده خواهد شد، بسیار پیشرفته‌تر خواهد بود و گزینه‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. در واقع انتخاب جنسیت و شخصی‌سازی کاراکتر، جزئی جدانشدنی از بخش داستانی استار سیتیزن است.

در ادامه، اطلاعاتی نیز در مورد مراحل بازی و اتفاقی که پس از پایان بخش داستانی رخ می‌دهد، با طرفداران به اشتراک گذاشته شد. بخش Squadron 42 در حقیقت از سه قسمت با سه بازه زمانی مختلف ساخته شده است و رویدادهایی که در این قسمت‌ها رخ می‌دهد، پیش درآمدی بر ورود شما به جهان بازی است که با نام «جهان پایا» شناخته می‌شود. پس از اتمام بخش داستانی، ماموریت‌ها و برخی امکانات جانبی برای شما فعال خواهد شد؛ برای مثال، گروهی از ان پی سی‌های بازی وارد نقشه می‌شوند و مراودات تجاری برقرار می‌کنند. نکته مهم این است که نحوه به پایان رساندن بخش تک نفره، کاملا در روابط گروه‌های مختلف با شما تاثیرگذار خواهد بود. حتی در برخی از مراحل داستانی باید تصمیم‌هایی بگیرید که چندان آسان نیستند.

Star Citizen

مراحل بازی طولانی بوده و برخی از آن‌ها دارای یک نسخه مخصوص چندنفره خواهد بود

البته برای باز کردن ماموریت‌ها و امکانات جانبی حتما لازم نیست که Squadron 42 را به پایان برسانید؛ چرا که این ویژگی‌ها در برخی از مراحل بازی آزاد می‌شوند و شما فقط کافی است مرحله موردنظر را پشت سر بگذارید. همچنین گاهی اوقات برخی کارهای اختیاری وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها چیزهای جدیدی به جهان پایا اضافه می‌شود. با این حال، تمام کردن بخش داستانی از هر نظر به نفع بازیکن خواهد بود؛ چرا که همانطور که گفته شد، مربوط به گذشته شخصیت قهرمان می‌شود و پشت سر گذاشتن آن باعث خواهد شد تا سطح شما در جهان بازی بالاتر برود و درجه نظامی بهتری داشته باشید.

پس از این، کریس رابرتز کمی در مورد گیم‌پلی بازی توضیح داد و اطلاعات جالبی در مورد آن منتشر کرد. اول اینکه دو محیط Coil و Odin که سلیقه و دقت خاصی در طراحی آن‌ها به کار گرفته شده است، در بخش داستانی بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت، اما احتمال دارد که از ابتدای بازی قابل دسترسی نباشد. مورد دوم اینکه، از آن‌جایی که مراحل بازی بسیار طولانی است و در میانه مراحل بارها وظایف مختلفی بر عهده خواهید گرفت و حتی برخی کارهای فرعی نیز قابل انجام خواهد بود، مکان‌هایی برای ذخیره‌سازی بازی مشخص شده است که پس از هر بار مرگ در بازی، از آن نقطه دوباره کار را آغاز خواهید کرد. این بدان معنی است که بازیکن نمی‌تواند هرجایی که دلش خواست و به طور مکرر، بازی را سیو کند.

برخی از مراحل مبارزه‌ای بازی، دارای یک نسخه چندنفره هم خواهد بود تا بتوانید همراه با دوستان‌تان به بازی بپردازید، اما باید توجه کنید که برای عبور از مرحله موردنظر، فقط حالت تک‌نفره حساب خواهد شد. علاوه بر این، یک سری جنگ‌های فضایی بسیار عظیم با تعداد زیادی از فضاپیماهای دشمن نیز وجود خواهد داشت که تجربه آن‌ها به‌صورت Co-op بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در پایان، رابرتز ادعا کرد که بازیگران معروف و مطرح دیگری نیز در پروژه ساخت Star Citizen حضور داشته‌اند که هنوز اسامی آن‌ها اعلام نشده است. با وجود اینکه کار صداگذاری و تصویربرداری از حرکات بازیگران به طور کامل پایان یافته است، اما هنوز سازندگان در تلاش هستند تا ببینند آیا می‌شود در حالت دید سوم شخص، از چهره خود بازیکنان برای میان‌پرده‌ها استفاده کرد یا خیر.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده