// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Hero Academy 2

بازی موبایل Hero Academy 2 یک اثر کارتی و نقش آفرینی است که دنیای فانتزی و جالبی را در خود جای داده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به سراغ اثری فانتزی و کارتی می‌رویم. بازی موبایل Hero Academy 2، ادامه‌ی نسخه موفق قبلی خود است که در اینجا توانسته ضعف‌های پیشین را رفع کند و تجربه‌ای بهتر و لذت‌‌بخش‌تر از گذشته ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Hero Academy 2 یک بازی کارتی و نقش‌آفرینی با سیستم مبارزات نوبتی است که یک بخش داستانی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. با شروع بازی Hero Academy 2، وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی که نحوه بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. نحوه بازی کردن بدین شکل است که هر تیم یک کریستال دارد که باید از آن محافظت کند تا نوار سلامت‌اش صفر نشود. حال شما در نقش یک کاپیتان مبارز هستید که کارت‌های مختلفی دارید و به‌واسطه کارت‌های خود باید کریستال تیم حریف از بین ببرید و همزمان مراقب حمله تیم حریف و کریستال‌تان باشید.

معرفی بازی موبایل Hero Academy 2

رفته رفته تعداد کریستال‌های شما و تیم حریف نیز بیشتر می‌شود

برای حمله کردن و ضربه‌زدن نیز هر تیم تعداد حرکات مشخص‌شده‌ای دارد که به تعداد کارت‌های آن تیم در داخل زمین است. به‌عبارتی با توجه به نوار انرژی‌ای که دارید، فرض کنید سه کارت در زمین قرار می‌دهید؛ حال می‌توانید هر کدام از کارت‌ها را تا تعداد خانه‌ی مجازی‌ای که می‌توانید پیش ببرید و به کریستال تیم حریف یا کارت‌های دشمن نزدیک کنید و در صورت امکان به‌ آن‌ها آسیب برسانید. پس از این کار، نوبت تیم حریف است تا مشابه شما عمل کند و روند بازی، به همین شکل پیش می‌رود تا یکی از تیم‌ها برنده بازی شود. نکته مهم در بازی‌های کارتی نقش‌آفرینی‌ نظیر بازی Hero Academy 2، استفاده از استراتژی مناسب در طول مبارزات است. با اینکه نبردهای اولیه صرفا برای آشنایی شما با مکانیزم بازی است، اما رفته رفته باید کارت‌های خود را متناسب با حرکت دشمن در داخل زمین قرار دهید و روند بازی را پیش ببرید. اگر برای هر نبرد استراتژی درستی نداشته باشید، قطعا کریستال شما زودتر از دشمن از بین خواهد رفت. حال به سراغ کارت‌های بازی خواهیم رفت. از آنجایی که با یک بازی داستانی طرف هستیم، حدود هشت چپتر برای شما در نظر گرفته شده که هر کدام از چپترها شما را با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌کند که در پایان می‌توانید کارت‌های آن گروه را دریافت کنید. برای مثال در بخش Intro با شاه و سربازان سرزمین خود مبارزه می‌کنید که بخش آموزشی است و در انتها یک پک کارت دریافت می‌کنید.

معرفی بازی موبایل Hero Academy 2

کارت‌های بازی، در حالت کلی، به سه بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود: کارت‌های قهرمان‌ها که همان مبارزین شما در میدان نبرد هستند، کارت‌های اسلحه که از آن‌ها می‌توانید در طول مبارزه استفاده کرده و آسیب جداگانه‌ای به تیم حریف وارد کنید و در انتها کارت‌های Spell که سربازان شما را قدرت می‌بخشند یا جادوی ویژه‌ای روی سربازان تیم حریف اعمال می‌کنند. جدای از بخش تک‌نفره، می‌توانید گروه یا همان Guild بسازید و در کنار سایرین و دوستان خود، بازی اندروید و آیفون Hero Academy 2 را تجربه کنید. بازی موبایل Hero Academy 2 با اینکه نمونه‌های مشابه زیادی دارد، اما اثری خوب و دلنشین به‌حساب می‌آید و آن دسته از مخاطبین بازی‌های موبایل که علاقه‌ خاصی به بازی‌های کارتی دارند به‌خوبی می‌توانند با Hero Academy 2 ارتباط برقرار کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hero Academy 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده