// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی The King of Fighters '97 Global Match برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر تایید شد

در جریان مسابقات EVO 2018 ژاپن، کمپانی SNK بازی The King of Fighters '97 Global Match را برای پلی‌استیشن 4، کامپیوتر و پلی‌استیشن ویتا تایید کرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و مسابقات EVO 2018، کمپانی SNK، خالق مجموعه The King of Fighters، اعلام کرد که بازی The King of Fighters '97 Global Match در بهار  ۲۰۱۸ روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه خواهد شد.

تاریخ ذکر شده تنها برای ژاپن است و هنوز مشخص نشده که این بازی در چه تاریخی برای کاربران غربی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. از ویژگی‌های اضافه‌شده به The King of Fighters '97 Global Match می‌توان به حالت آنلاین اشاره کرد که کاربران می‌توانند در جریان حالت‌های مختلفی که برای این بازی مبارزه‌ای در نظر گرفته شده، با یکدیگر رقابت کنند.

اگر با بازی The King of Fighters '97 آشنایی ندارید، باید بگویم که این بازی، چهارمین نسخه از مجموعه The King of Fighters با ۲۷ شخصیت در زمان عرضه است که روی Neo Geo عرضه شد. تا به امروز پورت‌های مختلفی از این بازی روی پلتفرم‌های دیگر انجام شده و بعضی از آن‌های دارای لیدربورد آنلاین هستند تا بازیکنان رتبه خود را مشاهده کنند، ولی نسخه ذکر شده، اولین پورت بازی است که دارای بخش آنلاین رقابتی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده