نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

کمپانی ولو هنوز هم در زمینه ساخت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد

کمپانی ولو اخیرا با انتشار پستی اعلام کرده که هنوز هم در زمینه ساخت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد و در آینده شاهد بازی‌های بیش‌تری از آن‌ها خواهیم بود.

کمپانی ولو زمانی با ساخت بازی‌هایی چون Portal، Half Life یا Counter Strike جزو شرکت‌های بازی‌سازی مطرح در جهان بود. با این حال این کمپانی چند وقتی است که بیش‌تر تمرکزش را روی بهبود پلتفرم استیم گذاشته و خبری از ساخته شدن بازی جدیدی توسط آن‌ها منتشر نمی‌شود. اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، ولو پستی کوتاه در فیسبوک منتشر و اعلام کرد که هنوز هم در حال ساخت بازی‌های ویدیویی است:

ما هنوز هم در حال ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم.

آخرین بازی که توسط Valve معرفی شد، بازی کارتی Artifact: The DOTA Card Game بود که سال گذشته گیب نیول آن را معرفی کرد و البته واکنش خیلی خوبی هم از طرف طرفداران دوتا در پی نداشت. با این حال در پست اخیر، ولو به جای استفاده از «بازی» از «بازی‌های» استفاده کرده و شاید این بدین معنی باشد که آن‌ها، در حال کار روی بیش از یک بازی ویدیویی هستند. بدون شک هنوز هم افراد زیادی منتظر تایید بازی‌هایی چون Half Life 3 از طرف این کمپانی هستند و شاید بالاخره طلسم تایید در دست ساخت بودن این بازی در آینده نزدیک شکسته شود.

نظر شما در مورد ساخت بازی‌های ویدیویی جدید توسط ولو چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده