نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

نظرسنجی استودیو Atlus در رابطه با ساخت بازی Persona 6

 Atlus از طرفداران خود می خواهد آنچه را که آنها از بازی بعدی این استودیو انتظار دارند با این شرکت در میان بگذارند.

امروز  Atlus یک نظرسنجی گسترده منتشر کرد که در آن از طرفداران چندین سوال نسبتا جذاب پرسیده شده است. این پرسش‌نامه جالب کمپانی آتلوس به طور کامل به زبان ژاپنی است، حال ما در این خبر برخی از نکات جالب و مهم را برای شما بازگو می‌کنیم. برای شروع از همه از طرفداران پرسیده شده است که آیا به ساخت یک نسخه بازی تخته‌ای برای Persona علاقه دارند یا خیر؛ در همین راستا و در ادامه سوالات در رابطه با مواردی مانند ساخت یک بازی مبارزه‌ای، یک نقش آفرینی آنلاین، یک نقش آفرینی استراتژی و یک بازی شوتر سوال می‌شود یا به صورت کلی ساخت Persona 6 را می‌خواهند یا خیر.

 برای هر یک از این گزینه‌ها، از آن ها خواسته شد تا پلتفرم‌ دلخواه و مورد علاقه خود را بین پلی‌ استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی‌استیشن VR، پلی‌استیشن ویتا، 3DS، گوشی‌های هوشمند یا پلتفرم دیگری انتخاب نمایند. جالب توجه است که بدانید، در این نظرسنجی، از طرفداران پرسیده شده بود که آیا طرفداران علاقه به بازسازی یکی از بازی‌های محبوب این استودیو دارند یا خیر. این لیست شامل the Devil Survivor و Devil Summoner series و the Etrian Odyssey series the Digital Devil Saga series و the numbered Shin Megami Tensei titles و کل سری Persona می‌شود. برای همه این گزینه‌ها، مانند پرسش قبلی سوالاتی مشابه در رابطه با پلتفرم انتخابی پرسیده شده است که طرفداران می‌توانند پلتفرم مورد علاقه خود را نیز برگزینند.

سوال بعدی نظرسنجی شرکت Atlus، از طرفدارن اینگونه مطرح شده است که آیا می‌خواهید ساخت بازی‌های فرعی از بازی‌های اصلی این استودیو را که به وسیله دیگر توسعه دهندگان ساخته شوندببیند؟ بازی‌های ذکر شده عبارتند از Soul Hackers و Devil Summoner و Devil Survivor و بازی‌های مبارزه‌ای Persona و بازی‌ های رقص Persona و Persona Q و Etrian Odyssey و سری اصلی Persona و سری Shin Megami Tensei. در انتها نیز اشاره شده که آیا طرفداران علاقه به بازی کردن یک IP کاملا جدید، یک بازی اصلی و شماره دار، یک اسپین آف از یکی از سری‌های مهم و اصلی، یک بازسازی از بازی‌های گذشته، یک پورت از بازی‌های حال حاضر برای کنسول‌های جدید، محتوای غیر گیمینگ مانند انیمه یا همکاری با دیگر شرکت‌ها علاقه دارند یا خیر. اگر پاسخ دهید که شما یک IP کاملا جدید می خواهید، از شما سوال می‌شد که آیا دوست دارید تیم سازنده بازی، تیم Shin Megami Tensei یعنی استودیوی Zero باشد یا تیم ساخت Persona، یعنی استودیوی Vanillaware یا حتی تیم ساخت Etrian Odyssey.

همچنین در مورد پلتفرم مورد علاقه گیمرها برای عرضه بازی جدید سوال پرسیده شده است که طرفداران دوست دارند بازیی‌های مانند Persona و Shin Megami Tensei و سری Etrian Odyssey روی کدام پلتفرم‌ها تجربه کنند که گزینه‌های موجود شامل PS4، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی، پلی‌استیشن وی‌آر، پلی‌استیشن ویتا، 3DS، گوشی‌های هوشمند یا پلتفرم دیگر می‌شدند. به عنوان جایزه برای پاسخ دادن به سوالات این نظر سنجی، شرکت Atlus آثار هنری دوست داشتنی از طراحی‌های اولیه بازی جدید و در دست ساخت استودیوی Zero که با نام رمز Project Re Fantasy شناخته می‌شود را به طرفداران نشان داد.

Persona

Persona


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده