// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Suicide Guy برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

استودیو Chubby Pixel اعلام کرده است که بازی Suicide Guy در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

استودیو Chubby Pixel که توسط فابیو فرلرا و جولیا ایرولی در سال ۲۰۱۲ در شهر میلان، کشور ایتالیا تاسیس شد، ساخت بازی‌های مستقلی همچون The Deer ،The Way of Life و Woodle Tree 2: Worlds را کارنامه دارد. بازی Suicide Guy جدید‌ترین محصول استودیو چابی پیکسل است که هم‌اکنون از طریق فروشگاه استیم قابل خرید بوده و به‌زودی روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فابیو فرلرا با پستی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از انتشار بازی مذکور روی کنسول Nintendo Switch داده است.

در توییت فابیو فرلرا که با Screenshotsaturday# (هشتگی در شبکه اجتماعی توییتر که بازی‌سازان مستقل از طریق آن تصویری از بازی در حال ساخت خود منتشر می‌کنند) منتشر شده، تصویری از بازی Suicide Guy روی کنسول جدید کمپانی نینتندو درج شده و اعلام شده است که استودیو چابی پیکسل در حال کار روی نسخه نینتندو سوییچ بازی Woodle Tree 2: Worlds نیز است. تصویر بازی Suicide Guy روی کنسول نینتندو سوییچ در زیر قابل مشاهده است:

بازی Suicide Guy

عرضه بازی Suicide Guy روی کنسول نینتندو سوییچ از آن جهت غیر‌منتظره نیست که این کنسول از زمان عرضه در سال گذشته توانسته استقبال مخاطبین و منتقدین را جلب کند. از طرف دیگر بازی‌سازان مستقل نیز به این پلتفرم توجه ویژه‌ای داشته‌اند و تا‌کنون بازی‌هایی همچون بازی Stardew Valley روی کنسول مذکور عرضه شده و به‌زودی دارندگان آن قادر به تجربه بازی TowerFall Ascension خواهند بود. همچنین در نظر‌سنجی GDC 2018 بسیاری از بازی‌سازان اعلام کرده‌اند که یا در حال ساخت بازی برای کنسول نینتندو سوییچ بوده‌اند یا قصد دارند محصول بعدی خود را روی این پلتفرم عرضه کنند.

بازی Suicide Guy که از لحاظ بصری به بازی Hello Neighbor شباهت دارد، روایتگر فردی است که در رویایش به دام افتاده است. شخصیت اصلی بازی برای آنکه بتواند خود را از این دنیای خیالی نجات دهد، باید راهی برای کشتنش در عالم رویا پیدا کند. اما نباید انتظار داشته باشید که این امر ساده و آسان باشد؛ زیرا محیط اطراف او قصد دارد که در راه انجام این کار مانع ایجاد کند. بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت پنج دلار از فروشگاه Steam قابل خرید است. برای آشنایی با گیم پلی این بازی می‌توانید تریلر زیر را مشاهده کنید:

دانلود تریلر از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده