نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

هیو جکمن بخشی از فیلم Dundee است

کمپانی فیلمسازی Rimfire اعلام کرد که هیو جکمن در فیلم Dundee: The Son of a Legend Returns Home حضور دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم کوتاه Dundee: The Son of a Legend Returns Home تایید و اعلام شده است. هیو جکمن با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که او نیز بخشی از این فیلم است و در آن حضور دارد. انتظار می‌رود که فیلم Dundee: The Son of a Legend Returns Home که در واقع یک فیلم کامل نیست، در مسابقه سوپربول (Super Bowl) امسال منتشر شود. کریس همسورث، دنی مک‌ براید و پل هوگان، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ساخت این فیلم بر عهده کمپانی فیلمسازی Rimfire بوده که سابقه ساخت دو فیلم از مجموعه Dundee را بر عهده داشته است.

Dundee: The Son of a Legend Returns Home

فیلم Dundee: The Son of a Legend Returns Home داستان بازگشت کروکودیل داندی با بازی پل هوگان، را روایت می‌کند که در حال حاضر در صحرای اوت‌بک، صحرایی در کشور استرالیا، گم شده است و تنها کسی که می‌تواند او را پیدا کند، پسر آمریکایی داندی است که هیچکس از وجود پسر داندی خبر نداشته است. برایان داندی با بازی دنی مک‌براید، پسر کروکودیل داندی است که باید ماجراجویی نهایی را در دنیای زیرزمینی آغاز کند تا دوباره نام خانوادگی داندی را زنده کند. برخلاف پدرش، برایان در شهر بزرگ شده است، اما این چیزی نیست که او را متوقف کند و باید به صحرای استرالیا سفر کند و با چیزهایی که برای آن آماده نشده است، مواجه شود.

همسورث نیز نقش والی جونیور، پسر همکار کروکودیل داندی را در فیلم Dundee: The Son of a Legend Returns Home بازی کرده است. جان میلون نقش والتر ریلی، پدر والی جونیور را در دو فیلم Dundee (داندی) بازی کرده بود. فیلم Crocodile Dundee در سال ۱۹۸۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۳۲۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۱۹۸۸، فیلم Crocodile Dundee II که دنباله فیلم اول بود، منتشر شد و این فیلم توانست بیش از ۲۳۹.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۰۱، فیلم Crocodile Dundee in Los Angeles که در واقع قسمت سوم این مجموعه بود، به روی پرد‌ه‌های سینما رفت، اما نتوانست مانند دو قسمت اول فروش بالایی کند. این فیلم در مجموع ۳۹.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده