// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

دیزنی فیلم The Mighty Ducks را به یک سریال تلویزیونی تبدیل می کند

کمپانی Walt Disney با همکاری ABC Signature، سریالی را بر اساس فیلم کمدی ورزشی The Mighty Ducks با موضوع هاکی روی یخ تولید خواهد کرد.

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney)، کمدی ورزشی محبوب اردک‌ های قدرتمند (The Mighty Ducks) را با همکاری ABC Signature Studios به یک سریال تلویزیونی تبدیل خواهد کرد. استیون بریل، نویسنده‌ی نسخه سینمایی The Mighty Ducks به همراه جوردن کرنر، تهیه کننده‌ی آن، کار ساخت این مجموعه را بر عهده خواهند داشت. کرنر، تهیه کنندگی فیلم‌هایی همچون جورج جنگل (George of the Jungle)، تار شارلوت (Charlotte's Web) و همچنین نسخه لایو اکشن کارآگاه گجت (Inspector Gadget) را در کارنامه دارد و بریل نیز که بیشتر در عرصه‌ی کارگردانی فعالیت می‌کند، در سال‌های اخیر کمدی‌هایی نظیر گام شرمسارانه (Walk of Shame)، سندی وکسلر (Sandy Wexler) و بدون پارو (Without a Paddle) را ساخته است.

فیلم The Mighty Ducks محصول سال ۱۹۹۲ به کارگردانی استیون هرک، پس از نمایش در سینماهای آمریکا به فروش بیش از ۵۰ میلیون دلار دست یافت که با توجه به بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری خود، سود خوبی را نصیب دیزنی کرد و همین مسئله باعث شد تا دو دنباله دیگر نیز برای آن با نام‌های D2: The Mighty Ducks و D3: The Mighty Ducks در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۶ ساخته شود. از بازیگران مطرح این سه گانه می‌توان به امیلیو استیوز، لین اسمیت، هایدی کلینگ، یوزف زومر، جاس آکلند، جاشوآ جکسون، الدن هنسون، شان وایس، مارگریت مورو، مایکل تاکر، کاترین اربه و جفری نردلینگ اشاره کرد.

the mighty ducks

داستان The Mighty Ducks درباره‌ی وکیلی جوان و بی‌پروا به نام گوردون بامبی با بازی امیلیو استیوز است که تا به حال در هیچ پرونده‌ی قضایی شکست نخورده است. او زمانی که در حالتی غیر طبیعی مشغول رانندگی بود توسط پلیس دستگیر شده و به انجام خدمات اجتماعی محکوم می‌شود. با توجه به اینکه گوردون از بازیکنان سابق رشته‌ی هاکی روی یخ به حساب می‌آید، ناچار است در قالب خدمات اجتماعی، هدایت تیم هاکی محله‌ی خود را با نام منطقه ۵ بر عهده بگیرد. او در گذشته، ستاره‌ی تیم هاکی هاوکس بود ولی در مسابقات قهرمانی کشور، با از دست دادن یک ضربه‌ی پنالتی، موجب ناکامی تیمش شده و مورد غضب مربی خود، جک رایلی قرار می‌گیرد. بامبی در بدو ورود خود به تیم منطقه ۵ متوجه می‌شود که هیچ امکانات ورزشی‌ای برای بازیکنان تیم وجود ندارد و خود بازیکنان نیز کاملا مبتدی هستند و نیاز هست که از پایه روی آنها کار شود. این در شرایطی است که منظقه ۵ باید با تیم هاوکس به رقابت بپردازد که مربی گری آن را همچنان جک رایلی بر عهده دارد.

the mighty ducks

در سال ۱۹۹۶، دیزنی سریالی انیمیشنی را بر اساس فیلم The Mighty Ducks ساخته و در آن، شخصیت‌های داستان را در قالب اردک به تصویر کشید. این مجموعه از سپتامبر ۱۹۹۶ تا اوایل سال ۱۹۹۷ در قالب ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از شبکه ABC پخش شد.

با توجه به اینکه سریال The Mighty Ducks در ابتدای مراحل تولید خود به سر می‌برد، هنوز دقیقا مشخص نیست از کدام شبکه‌ی تلویزیونی پخش خواهد شد. شرکت ABC که مالک اصلی ABC Signature Studios به حساب می‌آید در صورت کیفیت بالای مجموعه، آن را به یکی از شرکت‌های دارای سیستم استریم خواهد فروخت. از طرفی از آنجایی که کار تولید فصل اول The Mighty Ducks تا اواخر سال ۲۰۱۹ به طول خواهد انجامید و تا آن موقع، سرویس استریم اختصاصی دیزنی راه اندازی خواهد شد، احتمال آن می‌رود که خود دیزنی، امتیاز پخش این مجموعه را خریداری نماید.

the mighty ducks

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی داستان The Mighty Ducks منتشر نشده و مشخص نیست که این سریال، بازسازی سه گانه‌ی سینمایی خود خواهد بود یا ماجراهای بعد از اتمام آن را پی خواهد گرفت. هنوز درباره‌ی حضور مجدد امیلیو استیوز و بازیکنان نوجوان تیم که حالا به سن میانسالی خود رسیده‌اند نیز صحبتی نشده است. به احتمال فراوان، The Mighty Ducks در قالب قسمت‌هایی ۳۰ دقیقه‌ای ساخته خواهد شد اما احتمال افزایش زمان آن نیز چندان دور از ذهن نیست.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده