// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

آپدیت فوریه بازی Xenoblade Chronicles 2 حالت نیو گیم پلاس را اضافه می‌کند

با دریافت آپدیت ماه فوریه بازی Xenoblade Chronicles 2، بازیکنان پس از تمام کردن این بازی می‌توانند از حالت نیو گیم پلاس لذت ببرند.

طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ کمپانی نینتندو، ناشر بازی Xenoblade Chronicles 2، در جریان یک توییت اطلاعاتی از آپدیت 1.3.0 این بازی را در دسترس قرار داد. بازیکنانی که بازی را تمام کرده باشند، می‌توانند حالت نیو گیم پلاس را شروع کرده و مجددا بازی را تجربه کنند.

البته تنها موردی که مشخص شده، این است که پس از بروزرسانی ماه فوریه بازی، حالت New Game Plus به بازی اضافه می‌شود و مشخص نشده که چه تغییراتی روی بازی اعمال می‌شود و چه آیتم‌هایی را می‌توانید داشته باشید. آپدیت ماه فوریه یا همان 1.3.0 در اواسط فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) عرضه خواهد شد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حل باگ مربوط به بلیدها و درایورشان اشاره کرد که این مشکل در آپدیت 1.2.0 به بازی اضافه شده بود!

کمپانی نینتندو در انتها اعلام کرد که جزئیات بیشتری از این آپدیت در آینده نه‌چندان دور منتشر می‌شود. این نکته را هم بگویم که حالت نیو گیم پلاس بازی رایگان است و برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

زومجی به بازی Xenoblade Chronicles 2 نمره ۷ را داد و در خلاصه نقد خود گفت:

بازی Xenoblade Chronicles 2‌ آخرین بازی انحصاری نینتندو سوییچ در سال جاری است که در بخش داستان و قصه‌گویی، عملکرد خوبی دارد، اما روایت و پیشرفت آن به دلیل وجود گیم‌پلی و ویژگی‌هایی که دارد به کندی صورت می‌گیرد. از طرفی مبارزات بازی و استفاده از قابلیت‌هایی که دارید سبب شده شاهد مبارزات بی‌نقصی در بازی باشیم و مبارزات زمانی دلچسب‌تر می‌شوند که پای موسیقی‌های Chronicles 2 به وسط می‌آید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده