نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳

نقش های احتمالی دو بازیگر فیلم Venom مشخص شدند

بر اساس گزارش‌های جدید، نقش‌های احتمالی دو بازیگر فیلم ونوم (Venom) کمپانی سونی پیکچرز، یعنی اسکات هیز و جنی اسلیت به‌تازگی اعلام شدند.

فیلم Venom (ونوم) یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین آثار کمپانی سونی پیکچرز محسوب می‌شود که برای اکران در سال ۲۰۱۸ تنظیم شده است. اگرچه حضور برخی بازیگران در این اثر تایید شده، اما در همان ابتدا نقشی که قرار بود آنها ایفا کنند اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اطلاعاتی منتشر شده که تا حد زیادی می‌تواند شخصیت‌هایی را که قرار است اسکات هیز و جنی اسلیت نقش آنها را ایفا کنند مشخص کند. درست یک سال پیش بود که کمپانی سونی پیکچرز به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد باری دیگر در تولید یک اثر مستقل درباره شخصیت ونوم سعی خود را بکند؛ منتها این بار اعلام کرد که قصد دارد شانس خود را با تام هاردی به‌عنوان ایفا کننده نقش شخصیت اصلی و روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، به‌عنوان کارگردان پروژه امتحان کند. برخلاف دفعه قبلی که کمپانی وارد تولید این اثر شده بود، این بار کارها خیلی خوب و طبق برنامه پیش می‌رود و روز به روز بیشتر از قبل به پایان مراحل تولید خود نزدیک می‌شود. چندی پیش کمپانی سونی پیکچرز اولین تصویر رسمی از فیلم ونوم و شخصیت اصلی آن را منتشر کرده بود و به واسطه همین تصویر، به نوعی تایید کرد که چندین سیمبیوت (Symbiote)، به‌خصوص ۵ سیمبیوت بدنامی که در دنیای کتاب‌های کامیک مارول وجود دارند، بخشی از خط داستانی این اثر خواهند بود.

در طی چند روز گذشته کلیپ کوتاهی از صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شد که تقریبا نقشی که قرار است میشل ویلیامز آن را ایفا کند، در این کلیپ مشخص شد. بر اساس این ویدئو، ما قرار است میشل ویلیامز را در قالب انه وینگ که همسر سابق ادی براک (با بازی تام هاردی) است مشاهده کنیم. چندی پیش از آن هم تصویری منتشر شده بود که به ظاهر مهر تاییدی بر برخی شایعات منتشر شده بود که ریز احمد قرار نیست نقش شخصیت منفی و شرور داستان یعنی کارنیج را ایفا کند. علاوه بر موارد ذکر شده، از همان ابتدا توسط تیم تولید اعلام شده بود که بخش زیادی از داستان فیلم ونوم قرار است طبق سری کتاب کامیک Venom: Lethal Protector (ونوم: محافظ مرگبار) پیش برود، اما خب لازم به ذکر است که این موضوع اصلا دلیل بر آن نمی‌شود که بازیگران دیگر این تیم مانند رید احمد، جنی اسلیت‌، اسکات هیز و... قرار است دقیقا نقش همان شخصیت‌هایی را ایفا کنند که در خط داستانی این سری کتاب آورده شده‌اند.

Venom

سایت خبری MCU Exchange در گزارش جدید خود ادعا کرده که جنی اسلیت در فیلم ونوم قرار است نقش شخصیت دورا اسکرث (Dora Skirth) را ایفا کند. شخصیت دورا اسکرث کسی است که در بنیاد زندگی (The Life Foundation) کار می‌کند.

اگرچه بخش خیلی زیادی از داستان فیلم ونوم بر اساس سری کتاب کامیک ونوم: محافظ مرگبار نوشته شده، اما این موضوع دلیل بر آن نمی‌شود که تمامی شخصیت‌هایی که در خط داستانی کتاب حضور داشتند، در روند فیلمنامه نسخه سینمایی آن هم حضور داشته باشند

از طرف دیگر اینگونه انتظار می‌رود که درست همانند خط داستانی سری کتاب کامیک ونوم: محافظ مرگبار، در نسخه سینمایی این داستان هم، اعضای The Life Foundation مسئول خلق نسل جدیدی از سیمبیوت‌ها باشند. اگر این اتفاق رخ دهد، همین موضوع باعث می‌شود که سیر تکاملی تبدیل شدن شخصیت ونوم، از ابرشرور به ضدقهرمان، تسریع شود. همچنین از طرف دیگر، بر اساس ادعایی که توسط سایت MCU Exchange منتشر شده، به نظر می‌رسد که اسکات هیز قرار است نقش رولاند تریس را ایفا کند. این شخصیت یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره The Life Foundation بوده که به طور مستقیم از خود کتاب‌های کامیک بیرون کشیده شده است.

علاوه بر اعلام شخصیت احتمالی این دو بازیگر، سایت MCU Exchange در ادامه این گزارش خود ادعا کرده که دو شخصیت دکتر کالینز و دکتر امرسون که در سری کتاب کامیک ونوم: محافظ مرگبار حضور داشتند، قرار است در این اثر سینمایی هم حضور داشته باشند؛ اگرچه این سایت هیچ اطلاعات دیگری درباره نحوه حضور این کاراکترها و اینکه چه بازیگرانی قرار است این نقش را ایفا کنند، عنوان نکرده است. البته لازم به ذکر است که هنوز چند هفته‌ای تا پایان فیلمبرداری فیلم ونوم باقی مانده؛ پس این احتمال وجود دارد که در طی چند هفته آینده، ما شاهد اخبار جدیدی از بازیگران و شخصیت‌هایی که آنها قرار است ایفا کنند، باشیم. 

حال سوال بسیار بزرگی که همچنان در ذهن ما باقی مانده و هیچکس تاکنون پاسخی برای آن اعلام نکرده این است که آیا شخصیت اسپایدرمن در فیلم ونوم حضور خواهد داشت یا تنها به طریقی اشارات مستقیم و غیر مستقیمی به او خواهد شد؟ البته این موضوع را هم در ذهن خود داشته باشید: از آنجایی که فیلم ونوم در دنیای سینمایی مارول ساخته نمی‌شود و ارتباط خیلی زیادی با این دنیای سینمایی ندارد، پس احتمالا باید حضور تام هالند در قالب نقش شخصیت پیتر پارکر و شیطنت‌های اسپایدرمن در این فیلم را فراموش کنیم. البته چندی پیش در طی خبری اعلام شده بود که به احتمال زیاد تام هالند در این اثر حضور خواهد داشت، اما اگر به طور قطعی هم حضور یابد، قرار است فقط در قالب نقش شخصیت پیتر پارکر ایفای نقش کند و به‌عنوان شخصیت اسپایدرمن در میدان مبارزه حضور نخواهد داشت. در هر صورت، سونی هر فکری که در سر داشته باشد و هر استفاده‌ای که بخواهد از تام هالند، پیتر پارکر یا اسپایدرمن بکند، باید طوری این تصمیمات را با دنیای سینمایی مارول تنظیم کند که بعدها مشکلاتی برای هیچ کدام از دنیاها به وجود نیاید.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Venom برای اکران در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • Silver and Black برای اکران در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده