// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های پولی ماه ژانویه 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در بهترین بازی های اندروید پولی ماه ژانویه،‌ در کنار چند بازی واقعیت مجازی و بازی Rusty Lake Paradise، برخی از بهترین بازی‌های برتر ماه گذشته میلادی را معرفی کرده‌ایم.

 با پشت سر گذاشتن اولین ماه سال ۲۰۱۸، در این مقاله می‌خواهیم تا نگاهی بیندازیم به چندی از بهترین بازی‌های غیر رایگان منتشر شده در ماه ژانویه تا معرفی کوتاهی را برای هر کدام از آنها داشته باشیم. این ماه شاهد چند بازی واقعیت مجازی با کیفیت برای اندروید بودیم که از جمله آنها می‌توانیم به بازی Fantastic Beasts VR Experience اشاره کنیم. این ماه همینطور بازی Rusty Lake Paradise، جدیدترین نسخه از مجموعه راستی لیک برای اندروید و iOS عرضه شد تا باری دیگر با یک محصول پازل ساده، اما زیبا بازیکنان را درگیر ماجراجویی‌های خود کند.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. 

بازی Antihero

Antihero

بعد از گذشت سه سال از زمان انتشار بازی Antihero برای ویندوز و مک، اوایل ماه ژانویه بود که ورسوس ایول، توسعه‌دهنده بازی The Banner Saga اقدام به انتشار این بازی خوش‌ساخت برای iOS و اندروید کرد. در این بازی استراتژی نوبتی بازیکنان وظیفه‌ی هدایت گروهی شرور را در شهری قدیمی بر عهده دارند و باید با اخاذی، سرقت یا قتل، به استخدام گروهی خلافکار در بیایند. بازی Antihero دارای دو بخش تکنفره و چندنفره است. بخش تکنفره داستانی، شامل کلنجار رفتن بازیکنان با هوش مصنوعی می‌شود و بخش آنلاین اما با ارائه حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) شرایط لازم برای تجربه بازی با دوستان را فراهم کرده است. یکی از نکات مهم بازی امکان رقابت با بازیکنان سایر پلتفرم‌ها از جمله رایانه‌های شخصی است. با خریداری و نصب بازی Antihero کنترل شهر را در دست بگیرید و از داشته‌هایتان دفاع کنید. بازی Antihero - Digital Board Game اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Antihero

بازی Ashworld

Ashworld

بازی اکشن ماجراجویی Ashworld با قیمت ۳.۹۹ دلار، محصول کمتر دیده شده‌ی ماه گذشته بود که از آن استقبال کمی شد. در این بازی جهان باز در جهانی پساآخرالزمانی زندگی می‌کنید و باید در دنیایی بی‌رحم با منابع و مایهتاج ناچیز برای زنده ماندن تلاش کنید. مانند برخی بازی‌های پساآخرالزمانی از جمله Fallout، در بازی Ashworld نیز دشمنانی جهش‌یافته از حیوان گرفته تا انسان حضور دارند و در حقیقت در کنار تجهیزاتی که برای زنده ماندن نیاز دارید، این موجودات بزرگترین دشمنان شما محسوب می‌شوند. گرافیک پیکسلی، محیط‌های متنوع و محتوای گیم‌پلی فراوان، از جمله‌ ویژگی‌های قابل اشاره بازی هستند. ازسوی دیگر شما می‌توانید انبوهی از سلاح‌ها را برای رویارویی با دشمنان بردارید و با هدایت خودروی خود، در کنار فرار از دست گروهی از موجودات، خود را برای رویارویی با دشمنانی جدید آماده کنید. بازی Ashworld پیش از این برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و اکنون در اندروید نیز با قیمت ۳.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ashworld

بازی Bertram Fiddle Episode 2: A Bleaker Predicklement

Bertram Fiddle Episode 2: A Bleaker Predicklement

طراحی زیبای شخصیت‌ها و مراحل بازی به قوت اولین شماره در Bertram Fiddle Episode 2 نیز وجود دارد

برترام فیدل برگشته است تا در ادامه ماجراجویی قسمت اول، پرده از راز Geoff the Murderer بردارد. بازی اشاره و کلیک Bertram Fiddle Episode 2: A Bleaker Predicklement، مانند اولین شماره با طراحی کارتونی، روایت داستانی و صداگذاری عالی شخصیت‌ها، این بار به دالان‌ها و کوچه‌های لندن دوران ویکتوریایی می‌رود تا با کمی طنز، پرده از راز قتلی مرموز بردارد. به ویژه در زمینه گرافیک و طراحی شخصیت‌ها، قسمت دوم بسیار موفق عمل کرده است. تجربه‌ی بازی‌های اشاره و کلیک و سفر به لندن ویکتوریایی در سال ۱۸۸۴، ماجراجویی بزرگی را برای بازیکنان رقم می‌زند و شما را غرق در گیم‌پلی می‌کند. گیم‌پلی بازی سرشار از معماهای درگیرکننده و شخصیت‌هایی با ویژگی‌های متفاوت است که باید به مرور با حل کردن آنها به رمز و راز قتل پی ببرید. این بازی تنها ۳.۹۹ دلار قیمت دارد. با توجه به ارتباط دو اپیزود بازی، حتما اولین قسمت را نیز تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bertram Fiddle Episode 2

بازی Fantastic Beasts VR Experience

Fantastic Beasts VR Experience

اولین بازی واقعیت مجازی فهرست بهترین بازی‌های اندروید پولی ژانویه، Fantastic Beasts VR Experience است که بازیکنان را به سفری به دنیای هری پاتر می‌برد. بازی Fantastic Beasts VR Experience با الهام از فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) ساخته شده است تا بازیکنان با زدن هدست واقعیت مجازی خود،‌ سفری رویایی را به دنیای این جانوران شگفت‌انگیز داشته باشند. در جریان بازی می توانید در تعاملی با محیط، چوب جادویتان را بردارید و با موجوداتی که پیش از این در کتاب و فیلم با آنها آشنا شده‌اید، تعامل برقرار کنید. بازی از لحاظ گرافیک،‌ چشم‌نواز است و به همین دلیل برای تجربه‌ی آن نیاز به گوشی قدرتمندی دارید. شما در مجموع می‌توانید با ۶ جانور ارتباط برقرار کنید و با اجرای کامل طلسم‌ها، غرق در دنیای بازی شوید.

دانلود بازی اندروید Fantastic Beasts VR Experience

بازی Flipzyx

Flipzyx

بازی پازل Flipzyx محصولی بی آلایش و ساده است که در آن باید با حرکت دادن خانه‌ها به طرفین مسیرها را به یکدیگر متصل کنید. مسیر حرکتی که در نهایت یک شعله‌ی آتش را به معشوق خود یعنی بمب می‌رساند تا با رسیدن این دو به یکدیگر، انفجاری زیبا محقق شود. Flipzyx تازه‌ترین بازی فهرست بهترین بازی‌های غیر رایگان اندروید ژانویه است که ترکیبی از دنیای بازی‌های آرکید و پازل را گردهم جمع کرده است. ۲۴۰ مرحله در ۱۲ جهان متفاوت، در دسترس قرار گرفتن تمام محتوا تنها با یکبار خرید و وجود درجه سختی‌های مختلف برای به چالش کشیدن بازیکنان، از جمله‌ی ویژگی‌های این بازی پازل هستند. Flipzyx تنها ۱.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Flipzyx

بازی Four Last Things

Four Last Things

یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این ماه Four Last Things است. این بازی اشاره و کلیک بازیکنان را به سفری در آثار هنری رنسانس می‌برد، جایی که باید در طول داستانی از آفرینش انسان تا دوران مختلف، به سفر بپردازید و با حل کردن معماها در بازی پیشروی کنید. البته باید در نظر داشته باشید که بازی در مجموع سعی دارد تا با کمی طنز بازیکنان را سرگرم خود کند و در نتیجه می‌توانید بسیاری از اتفاقات آن را جدی نگیرید. موسیقی کلاسیک Four Last Things دیگر ویژگی برتر این بازی هنری است. موسیقی با حال و هوای بازی همخوانی دارد و در نتیجه می‌توانید از شنیدن آن در زمان تجربه بازی لذت ببرید. Fout Last Things با تمام دیالوگ‌های خنده‌دارش تنها ۳.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Four Last Things

بازی Flutter VR

Flutter VR

اگر بازی Fantastic Beasts VR Experience برای شما کافی نبود، Flutter VR بازی واقعیت مجازی دیگری است که احتمالا می‌تواند نظرتان را جلب کند. Flutter VR با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای آرامش‌بخش بازیکنان را وارد جنگلی زیبا می‌کند تا در آنجا در تعاملی با محیط، با حیوانات دوست شوید و لحظاتی آرام را سپری کنید. در طول پنج روز به تماشای تغییر روز و شب بنشینید و شاهد بارش باران یا تابش نور آفتاب باشید تا در تاریکی شب و زیر نور درخشان خورشید، با موجودات جدیدی آشنا شوید. شما همینطور می‌توانید با ثبت تصاویر حیوانات، مستندات خود را در دفترچه‌ها جمع‌آوری کنید. بازی Flutter VR با قیمت ۴.۹۹ دلار،‌ گرافیک رنگارنگ و محیط سه بعدی زیبایی را برای علاقمندان ارائه می‌دهد که تجربه آن خالی از لطف نیست. Flutter VR از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید Flutter VR

بازی Incredibox

Incredibox

تاکنون نسخه‌های متفاوتی از بازی Incredibox منتشر شده است و اگر به ساخت موسیقی‌ بیت‌باکسینگ علاقه‌ داشته باشید، حتما تا کنون نسخه‌ای از بازی سرگرم‌کننده و بامزه Incredibox را دیده‌اید. در این بازی باید با انتخاب صداهای متفاوت و پوشاندن چندین و چند لباس متنوع بر تن شخصیت‌هایی که در نمایشگر حضور دارند، کاری کنید تا تک آواهایی را ایجاد کنند و با ترکیب صداها، موسیقی شنیدنی را اجرا کنند. در حقیقت شخصیت‌هایی که در نمایشگر حضور دارند با بیت‌باکسینگ موزیک زیبایی را اجرا می‌کنند. شما می‌توانید با کشیدن و رها کردن صداها، میکس متفاوتی را ایجاد کنید. رابط کاربری ساده بازی و عدم پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌، بازی Incredibox را با قیمت ۳.۹۹ به محصولی اید‌آل برای عاشقان موسیقی تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Incredibox

بازی Let Them Come

Let Them Come

باس‌فایت‌ها بخشی از روند بازی هستند و برای کشتن آنها نیاز به تجهیزات مختلفی دارید

انتشار بازی‌های مستقل برای رایانه‌های شخصی و موبایل امری رایج در سال‌های اخیر بوده و بازی Let Them Come نیز یکی از همین دست بازی‌ها است که بعد از انتشار برای رایانه‌های شخصی، اکنون در اندروید نیز در دسترس قرار دارد. بازی Let Them Come با سبکی شبیه به بازی‌های پیکسلی، محصولی سرعتی و بسیار خشن است که در آن باید به مصاف فضایی‌ها بروید. بازی به صورت دو بعدی انجام می‌شود و در جریان آن باید شخصیت اصلی را که پشت یک تیربار یا لیزر نشسته‌ است برای از بین بردن مهاجمین هدایت کنید. دشمنان بازی از روی زمین، دیوار یا سقف در حالت‌های مختلف به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و در کنار استفاده از تیربار باید به موقع از سایر تجهیزاتی که همراه‌تان دارید در برابر آنها استفاده کنید. ضبط را روشن کنید،‌ تیربار را بردارید و دشمنان خود را منفجر کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Let Them Come

بازی Marshawn Lynch Pro Football

Marshawn Lynch Pro Football

هرچند در ایران طرفداران بازی فوتبال بی‌شمارند اما هستند افرادی که به ورزش‌های آمریکایی نظیر فوتبال امریکایی علاقمند باشند. بازی جدید Marshawn Lynch Pro Football،‌ با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه‌ی خود بازگشته تا یک تجربه عالی را از فوتبال آمریکایی یا لیگ فوتبال ملی امریکا (NFL) برای علاقمندان رقم بزند. از جمله محتویات بازی می‌‌توانیم به وجود حالت‌های تکنفره متفاوت اشاره کنیم. به عنوان مثال، در حالت Beast باید با له کردن حریفان و پرت کردن آنها به طرفین توپ را به دروازه حریف برسانید. بازی همینطور حالت‌های دیگری را نیز برای به چالش کشیدن بازیکنان ارائه می‌دهد که در حقیقت متفاوت با تجربه یک مسابقه فوتبال آمریکایی است و بیشتر به تمرین شباهت دارد. Marshawn Lynch Pro Football گرافیک خوبی دارد و طبق گفته‌ توسعه‌دهنده، برای گوشی‌های پیکسل کمپانی گوگل بهینه شده است. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Marshawn Lynch Pro Football

بازی Meteorfall: Journeys

Meteorfall: Journeys

بازی‌های روگ‌لایک به ویژه از این جهت که بازیکنان را با چالش‌های جدید روبه‌رو می‌کنند، محبوبیت ویژه‌ای میان قشر خاصی از گیمرها دارند و خب طبیعتا توسعه‌دهندگان نیز به انواع و اقسام شیوه‌ها سعی می‌‌کنند تا بازیکنان را با ساخت بازی‌های در این سبک به چالش بکشند. بازی Meteorfall: Journeys با وجود ظاهر خرس مهربان و گول‌زننده‌ای که دارد، با گیم‌پلی متفاوت‌اش بارها و بارها طعم شکست را به بازیکنان خود می‌چشاند. در این بازی باید از میان چهار کلاس موجود، یکی را برای یک ماجراجویی منحصر به فرد انتخاب کنید و سپس با ایجاد چیدمان مورد نظر خودتان به نبردی برپایه‌ی کارت‌ها بروید. مانند بسیاری از بازی‌های Roguelike، مرگ امری دائمی در جریان بازی است. اما نکته‌ی مهم تصادفی بودن مراحل است و به همین دلیل نیز در هر دور با مکان‌هایی جدید، دشمنانی متفاوت و ماموریت‌‌های منحصر به فرد روبه‌رو می‌شوید. حضور ده‌ها دشمن، به همراه هفت باس قدرتمند، حسابی مهارت استراتژی شما را در استفاده از کارت‌ها محک می‌زنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Meteorfall: Journeys

بازی Peace, Death!

Peace, Death!

مرگ و صلح دو مقوله متفاوت در یک بازی موبایل کنار هم قرار گرفته‌اند تا گیم‌پلی‌ای متفاوت را در اختیار بازیکنان قرار دهند. بازی Peace, Death از بسیاری جهات محصولی غیر معمول و عجیب است. در این بازی باید به عنوان زیردست مرگ، با بررسی کاندیداها برای ورود آنها به جهنم یا بهشت تصمیم بگیرید. در حالی که در ابتدای بازی تنها با جملات ساده‌ای روبرو می‌شوید، اما در ادامه درجه سختی بازی افزایش می‌یابد و باید به همان نسبت دقت بیشتری را برای تصمیم‌گیری داشته باشید. بازی از لحاظ سادگی و عملکرد شباهت زیادی به Papers, Please دارد، در این بازی باید با بررسی گذرنامه‌ها و بررسی شرایط مانع ورود غیر قانونی افراد به کشور می‌شدید. به صورت روزانه ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود و در نتیجه می‌توانید چالش‌های جدیدی را تجربه کنید. این بازی روی اندروید قیمت ۲.۹۹ دلاری دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Peace, Death!

بازی Rusty Lake Paradise

Rusty Lake Paradise

جدیدترین بازی از سری راستی لیک، ساخته‌ی استودیویی با همین نام بعد از چند ماه تبلیغات، برای اندروید و iOS منتشر شد. استودیوی راستی لیک که بیشتر به دلیل ساخت مجموعه بازی Cube Escape شناخته می‌شود، این بار نیز با انتشار اثری درگیر کننده، بازیکنان را با جیکوب، بزرگترین پسر خانواده Eilander همراه می‌کند که بعد از درگذشت مرموز مادرش به جزیره پارادایس بازگشته است و اینجاست که متوجه می‌شوید که جزیره گرفتار بلایی دهگانه شده است. بازی در مجموع ۱۰ مرحله دارد که هر کدام از این مراحل یکی از نفرین یا بلایا را در بر می‌گیرد و باید با حل کردن آنها،‌ تکه خاطرات مادر شخصیت اصلی را پیدا کنید. هرچند بازی در محیط‌های یکسان جریان دارد، اما به لطف ارتباط خوبی که سازنده بین مراحل ایجاد کرده‌ است،‌ بازیکن احساس تکراری شدن محیط‌ها را ندارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rusty Lake Paradise

بازی Samurai Chef

Samurai Chef

رستورانی نینجایی را فرض کنید که در آن آشپزها با کاتانا به پخت غذا مشغول می‌شوند. در بازی زیبا و رنگارنگ Samurai Chef باید در نقش یک آشپز مواد غذایی را ببرید که به سمت شما در حرکت هستند. با برش صحیح هر یک از مواد غذایی، ناهار مشتریان نیز آماده می‌شود. وجود کمبو‌هایی برای جمع‌آوری امتیازات بیشتر و اضافه شدن مراحلی متنوع مانند سایر بازی‌های موبایل از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند. البته آشپز داستان ما در کار خود بسیار حرفه‌ای است و در به انجام رساندن خواسته‌های مشتریان بسیار جدی. در نتیجه اگر کارکنان تنبل باشند تنها با یک سیلی جانانه آنها را سر جایشان نشانده و کاری می‌کند که مشتریان راضی‌تر از همیشه از رستوران خارج شوند. وجود ۱۱ سلاح متنوع، چهار حالت بازی و ۱۰ حریف قدرتمند، از دیگر ویژگی‌های این بازی ۲.۴۹ دلاری هستند.

دانلود بازی اندروید Samurai Chef

بازی Skylight

Skylight

Skylight بازی جدید استودیوی E McNeill است که پیش از این برای ساخت بازی‌های واقعیت مجازی برنده جایزه شده بود

Skylight دیگر بازی واقعیت مجازی Daydream است که اخیرا از طریق پلی استور منتشر شده است. بازی نوبتی تاکتیکال Skylight در رابطه با نبردهای فضایی است که در آن شما وظیفه‌ی هدایت یکی از طرف‌های رقابت را دارید. شکل ظاهری بازی شباهت زیادی به نبردهایی از جنس هولگرامی دارد و به لطف نسخه دیلاکس بازی که از طریق پلی‌استور منتشر شده است، می‌توانید به ماموریت‌های جدید و ۱۵ کشتی فضایی منحصر به فرد دسترسی داشته باشید. اما بازی در کنار کمپین داستانی ۳۶ مرحله‌ای، بخش چندنفره آنلاین را نیز پشتیبانی می‌کند که در آن باید در رقابتی نوبتی با حریف رقابت کنید. بازی به صورت همزمان انجام نمی‌گیرد و در نتیجه در بخش چندنفره نیازی نیست تا هر دو بازیکن در یک زمان آنلاین باشند. اسکایلایت سومین بازی واقعیت مجازی استودیوی E McNeill است، استودیوی E McNeill پیش از این نیز برای ساخت بازی واقعیت مجازی برنده جایزه در شاخه بهترین بازی‌های واقعیت مجازی شده بود. Skylight با قیمت ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید Skylight


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده