// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Rainbow Six Siege آپدیت ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو را دریافت می‌کند

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege به منظور پشتیبانی از رزولوشن 4K و کیفیت گرافیکی بهتر، آپدیتی برای ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو ترتیب خواهد داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege) در حساب کاربری توییتر خود نوشت که آپدیت ارتقا کیفیت و پشتیبانی از رزولوشن 4K بازی Rainbow Six Siege روی ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو منتشر خواهد شد اما متاسفانه تاریخ دقیقی برای این به‌روزرسانی اعلام نشده است.

یکی از کاربران از یوبی‌سافت پرسیده بود که آیا آپدیتی برای Xbox One X و PS4 Pro بازی Rainbow Six Siege در نظر گرفته شده است یا نه که یوبی‌سافت در پاسخ نوشت:

این آپدیت قطعا در لیست برنامه‌های‌مان قرار دارد ولی زمان دقیقی برای انتشار آن در نظر نگرفته‌ایم.

با وجود سیزن‌پس سال سوم بازی Rainbow Six Siege و آپدیت‌های مختلف برای این بازی، اعلام نشدن تاریخ دقیق به‌روزرسانی مورد نظر امری طبیعی است و ظاهرا تیم سازنده روزهای پرکاری را سپری می‌کند. از دیگر اخبار حول بازی Rainbow Six Siege می‌توان به معرفی رویداد Outbreak اشاره کرد و کمپانی یوبی‌سافت در توضیحات این رویداد نوشت:

از طریق منبعی ناشناخته شهر نیومکزیکو دچار آلودگی می‌شود. به‌دلیل بالا بودن سطح خطر، تمامی شهروندان و سربازان داخل شهر قرنطینه می‌شوند. اطلاعات کمی از این موضوع به بیرون درز پیدا کرده است اما تنها مورد مشخص، این است با اوضاع وخیمی طرف هستیم.

همچنین به مناسبت عرضه سیزن‌پس سال سوم بازی، قیمت نسخه‌های مختلفی بازی Rainbow Six SIege تغییر کرد. در این تغییرات شامل حذف نسخه استاندارد ۴۰ دلاری بازی و جایگزین شدنش با نسخه Advanced هستیم که ۶۰ دلار قیمت دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده