نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

کارگردان فیلم Doctor Sleep، دنباله فیلم The Shining، مشخص شد

طبق جدید‌ترین اخبار سینما، کارگردان فیلم Doctor Sleep که در اصل دنباله فیلم The Shining است مشخص شد.

فیلم The Shining محصول سال ۱۹۸۰ به کارگردانی استنلی کوبریک، یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از کتاب‌های استیون کینگ به شمار می‌رود که روایتگر سفر خانواده‌ای به یک هتل مرموز برای مراقبت از آن در فصل زمستان است. از «درخشش» همواره به عنوان یکی از بهترین فیلم‌ های ترسناک یاد می‌شود و به همین دلیل هم زمانی که استیون کینگ کتاب Doctor Sleep را به عنوان دنباله The Shining در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد، ساخته شدن فیلمی بر اساس آن اتفاقی غیرقابل اجتناب بود.

حال چندی پیش فیلم Doctor Sleep رسما تایید شده و امروز هم در جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم معرفی شده است. بر این اساس کارگردانی فیلم Doctor Sleep برعهده مایک فلنگان خواهد بود که سابقه کار روی فیلم‌های ترسناک و هم اقتباس‌های سینمایی از کتاب‌های استیون کینگ را در کارنامه دارد. فلنگان پیش از این فیلم‌هایی چون Oculus و Ouija: Origin of Evil و جدید‌ترین فیلم وی هم یک اقتباس سینمایی از کتاب استیون کینگ یعنی Gerald's Game بود که چندی پیش اکران شد و کیفیت خوبی هم داشت.

با اینکه هنوز زمان اکران یا بازیگران فیلم Doctor Sleep مشخص نشده‌اند، اما در این فیلم با شخصیت دنی تورنس (پسر بچه مشهور فیلم The Shining) همراه خواهیم شد که حال بزرگ شده و داستان در دوران بزرگسالی وی روایت می‌شود. استیوین کینگ پیش از این انتقاد‌هایی از نحوه اقتباس استنلی کوبریک از کتاب The Shining داشته و حال باید منتظر ماند و دید که مایک فلنگان تا چه حد در ساخت دنباله این فیلم موفق ظاهر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده