نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle سال 2019 اکران خواهد شد

دنباله فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) برای اکران در سال ۲۰۱۹ و رقابت مستقیم با فیلم Star Wars: Episode IX تنظیم شده است.

ممکن است خیلی از کمپانی‌های سازنده فیلم از این موضوع که آثارشان با کارهای خیلی معروف، مخصوصا آثار کمپانی میکی ماوس بزرگ در باکس آفیس در رقابت باشند، ترس خیلی زیادی داشته باشند، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی با قدرت نشان داده که اصلا از این موضوع ترسی نداشته و با کمال میل، خودش قرار است این شرایط را فراهم کند. در واقع این استودیو، با موفقیت زیاد مالی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) خیلی خوشحال شده و حالا قرار است دنباله آن را در تاریخی اکران کند که درست در رقابت مستقیم با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) قرار گیرد.

به‌تازگی گزارشگر سایت خبری وال استریت ژورنال مصاحبه‌ای را با تام راتمن، رئیس کمپانی Sony Pictures Entertainment ترتیب داد. وی در این مصاحبه با کمی غرور و تکبر صحبت کرده و در همین حین عنوان کرد که کمپانی سونی برای ساخت دنباله فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید، برنامه‌های خوب و بزرگی در سر دارد. سایت خبری The Wall Street Journal به این نکته که در مصاحبه عنوان شده بود، در گزارش خود اشاره کرد:

کار و تجارت کمپانی سونی پیکچرز، به لطف دنباله اخیر مجموعه پرطرفدار جومانجی که از سال ۱۹۹۵ تولید و اکران می‌شود، خیلی موفق‌تر شده و تا به امروز توانسته تمامی رقبای خود در باکس آفیس را کنار بزند.

اگرچه دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle هنوز به طور رسمی رونمایی نشده و حتی تیم تولید پروژه هنوز پروژه ساخت و توسعه این اثر را آغاز نکرده است، اما با توجه به همین قسمت با بازی دواین جانسون ملقب به راک و موفقیت‌های خیلی زیادی که در باکس آفیس کسب کرده، تا حد خیلی زیادی می‌توان این احتمال را داد که دنباله آن هم ساخته و اکران شود. به نظر می‌رسد که کمپانی سونی پیکچرز به مجموعه جومانجی و روند زنده کردن مجدد این سری فیلم خیلی مطمئن است؛ زیرا نه‌تنها قصد دارد قسمت دیگری برای این مجموعه بسازد، بلکه می‌خواهد اثر خود را همزمان با اکران فیلم جنگ ستارگان: قسمت نهم اکران کرده و با آن رقابت کند. فیلم جنگ ستارگان: قسمت نهم، سومین و آخرین قسمت از جدیدترین سه گانه جنگ ستارگان محسوب می‌شود که توسط کمپانی لوکاس فیلم ساخته شده است. در ادامه مصاحبه The Wall Street Journal، تام راتمن اینگونه درباره اثر جدید و احتمالی خود صحبت کرد:

من واقعا امیدوارم که بتوانیم تولید این فیلم را تا زمان مراسم کریسمس سال ۲۰۱۹ به اتمام برسانیم و اکران کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد، این اثر در زمان اکران باید با جدیدترین قسمت سری فیلم جنگ ستارگان رقابت کند.

Jumanji: Welcome to the Jungle

لازم به ذکر است که فیلم Star Wars: Episode IX برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است؛ یعنی آخرین جمعه‌ای که پیش از مراسم کریسمس قرار دارد. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle هم در واقع برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۹ آذر ۱۳۹۶) تنظیم شده بود؛ یعنی درست یک هفته بعد از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و یک هفته پیش از مراسم کریسمس و به نظر می‌رسید که همین موضوع باعث موفقیت بیشتر این فیلم و استودیو شده است. حال این بار، به احتمال زیاد کمپانی سونی پیکچرز قصد دارد همین حرکت را با یک هفته پیش از اکران قسمت نهم پیاده‌سازی کند تا بتواند موفقیت‌های خود و سوددهی‌اش از باکس آفیس را پیش از اکران این اثر به‌دست آورد. البته این موضوع هم لازم به ذکر است که اگر تام راتمن همانقدر که فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید را دوست داشته، دنباله آن را هم دوست داشته باشد، پس اکران آن در روز ۲۰ سپتامبر بی چون و چرا اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه این مصاحبه، راتمن درباره فیلم به جنگل خوش آمدید اینگونه سخن گفت:

از همان ابتدا که فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را تماشا می‌کنی، به طور کاملا واضحی مشخص است که این اثر، یک کار کریسمسی است که خانواده‌ها دوست دارند در تعطیلات برای تماشای چنین فیلمی به سینماها بروند. با این تفاسیر من فکر می‌کنم ما باید از اینگونه آثار بیشتر برای مردم به نمایش بگذاریم.

اگر کمپانی سونی پیکچرز بتواند اینگونه موفقیت‌ها را مدیریت کند و به وسیله یک تیم بازیگری تازه نفس و بسیار خوب، یک دنباله فوق‌العاده دیدنی بسازد، چه کسی می‌گوید که آنها نمی‌توانند موفقیتی را که در سال ۲۰۱۷ با اکران فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle به دست آوردند با دنباله آن به‌دست نیاورند!


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده