// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل CyberSphere: Online Shooter

 بازی موبایل CyberSphere: Online Shooter با ویژگی رقابت‌های آنلاین و آفلاین خود، تبدیل به اثری متفاوت برای گوشی‌های موبایل شده است. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین مدت‌ها است که راهی گوشی‌های موبایل شده‌اند و هم پلتفرم اندروید و هم iOS این‌روزها میزبان بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌‌ی آنلاین زیادی هستند. اگر بخواهیم از بازی‌هایی مانند Clash of Clans بگذریم که شیوه‌ی متفاوتی از یک بازی آنلاین را ارائه می‌دهند، بازی‌هایی مانند Rules of Survival هستند که با گردهم آوردن بازیکنان باعث شده‌اند تا تجربه‌ی یک اثر چندنفره در گوشی‌های موبایل نیز مانند کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی ممکن شود. در این مقاله قصد معرفی بازی آنلاین چندنفره CyberSphere: Online Shooter را داریم که با گیم‌پلی متفاوت و البته چالشی که دارد، امکان رقابت‌های PvP به صورت آنلاین را برای علاقه‌مندان ممکن کرده است.

بازی CyberSphere: Online Shooter

بیش از ۳۰ سلاح متنوع در بازی وجود دارد که باید با پرداخت الماس آنها را خریداری کنید

بازی دارای دو حالت مختلف تک‌نفره و چندنفره است که باید با توجه به علاقه‌ی خود یکی را انتخاب کنید. در حالت تکنفره بازیکنان می‌توانند با یادگیری نکات اصلی کنترل روبات، وارد اولین مرحله برای رویارویی با امواج حملات دشمنان شوند. یکی از نکات بازی تنوع مهارت‌ها و سلاح‌هایی است که در اختیار بازیکنان قرار دارد. به عنوان مثال شما در جریان مرحله می‌توانید با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید از سپر یا نیروی کمکی در مقابل حریفان استفاده کنید. حریفانی که در حالت آنلاین مشابه شما از توانایی‌های متفاوتی برخوردارند و حداقل در این زمینه، بازی سعی نکرده است تا برای متعادل‌سازی بازیکنان تلاش کند. بیایید به حالت تک نفره برگردیم. هر یک از مراحل بازی در محیطی متفاوت انجام می‌گیرد و از منطقه‌ای جزیره‌ای بگیرید تا صحرایی سوزان و در کنار اهرام مصر، محیط‌های بازی مانند محتوای شخصی‌سازی روبات‌ها متنوع هستند. با پیروزی در هر یک از رقابت‌ها می‌توانید به بخش شخصی‌سازی رفته و شخصیت یا روبات خود را با سلاح‌های متنوعی تجهیز کنید. سلاح‌هایی که دارای سه نوع گلوله متفاوت هستند و هر کدام قدرت متفاوتی دارند. اما دشمنان بازی نیز در نوع خود چالش‌هایی جدی را در مقابل‌تان قرار خواهند داد. با عبور از هر یک از امواج دشمنان، دشمنانی قوی‌تر و چابک‌تر به مصاف شما می‌آیند. از سوی دیگر باس‌هایی نیز برای آخر هر مرحله در نظر گرفته شده است و در پایان امواج حملات دشمنان، باید آنها را برای تمام شدن مرحله از بین ببرید.

بخش آنلاین چندنفره، دیگر ویژگی بازی است که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم. در بخش آنلاین بازیکنان هر دو پلتفرم اندروید و iOS می‌توانند به لطف ویژگی Cross-Platform به رقابت با یکدیگر بپردازند. بازی در مجموع از هشت بازیکن برای رقابت بایکدیگر پشتیبانی می‌کند و در نتیجه شما می‌توانید در کنار دوستان خود به صورت Co-op نیز وارد رقابت شوید. وجود ۳۰ سلاح مختلف و ظاهر متفاوت برای شخصیت‌ها، باعث شده تا مدت‌ها بتوانید از ویژگی های شخصی‌سازی براساس سبک مبارزه خود استفاده کنید. بازی CyberSphere: Online Shooter در زمینه گرافیک نیز هرچند مانند بازی‌های کمپانی گیم‌لافت نیست، اما در اندازه خود رضایت بخش است. از سوی دیگر نباید از حجم بسیار کم بازی عبور کرد. بازی تنها ۵۰ مگابایت حجم دارد و در نتیجه گرافیک و ویژگی‌هایی در همین اندازه را نیز ارائه می‌دهد.

بازی CyberSphere: Online Shooter

اگر به دنبال بازی آنلاین با ویژگی‌ها و محتوای متنوع هستید، شاید بد نباشد تا نگاهی به بازی CyberSphere: Online Shooter بیندازید و مشغول انجام این بازی شوید. CyberSphere: Online Shooter با وجود حجم پایینی که دارد قادر است تا گیم‌پلی طولانی مدتی را برای شما و دوستان‌تان به ارمغان بیاورد. این بازی از حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) پشتیبانی می‌کند و همچنین برای افرادی که علاقه‌مند به محصولی تک‌نفره هستند، مراحل متنوعی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید CyberSphere: Online Shooter را به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای، از گوگل پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون CyberSphere: Online Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده