نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

دیوید جف از آینده Bartlet Jones پس از برکناری کارمندان این استودیو می‌گوید

دیوید جف به دنبال لغو شدن پروژه در حال ساخت استودیو بارتلِت جونز و اخراج برخی از کارمندان این استودیو صحبت‌هایی را درباره آینده استودیو ارائه کرد.

اخیرا ما خبرهای ناخوشایندی از استودیو Bartlet Jones Supernatural Detective Agency دریافت کردیم که از اخراج تعداد زیادی از کارمندان این استودیو پس از لغو پروژه جدید آنها حکایت می‌کرد. حال و در جدیدترین اخبار بازی، دیوید جف، بنیانگذار استودیو بارتلت جونز (Bartlet Jones) اطلاعات بیشتری را درباره وضعیت فعلی استودیو ارائه کرده است.

در حال حاضر تنها هفت کارمند در استودیو بارتلِت جونز مشغول به کار هستند و این در حالی است که تا پیش از اخراج روز گذشته تعداد بیست و چهار نفر در این استودیو فعالیت می‌کردند. دیوید جف و تیم فعلی او در حال تصمیم‌گیری در خصوص پروژه‌ای هستند که پیش از این روی آن کار می‌کردند و تلاش می‌کنند تا ببینند که آیا امکان کسب بودجه از منبع دیگری وجود دارد یا خیر. آنها همچنین در این مدت روی ایده‌های جدید طراحی بازی نیز کار می‌کنند.

جف در ادامه توضیح داد که احتمال تعطیلی استودیو بارتلت جونز نیز وجود دارد و در هفته‌های آتی در خصوص آینده این استودیو تصمیم خواهند گرفت. ایشان اذعان داشت:

در حال حاضر استودیو بارتلت جونز یک تیم بسیار کوچک است که در اطراف دفتر ما با یک فانوس پرسه می‌زند و سوال می‌کند که آیا یک بازی جدید وجود دارد. اگر تا هفته‌های آتی به این نتیجه برسیم که این‌چنین است به سراغ آن می‌رویم و برای آن می‌جنگیم. اگر این‌گونه نبود هم دوستانه از هم جدا می‌شویم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

با این حال دیوید جف تلاش می‌کند تا امیدوار باقی بماند و می‌گوید که هنوز هم از تجربه و آزمایش برخی از چیزها هیجان‌زده می‌شود. موضوعات این‌چنینی هیچگاه خبرهای خوب و سرگرم‌کننده‌ای نیستند و ما تنها می‌توانیم برای اعضای باقیمانده از استودیو Bartlet Jones بهترین‌ها را آرزو کنیم. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده