نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Fallout 4 را این آخر هفته به صورت رایگان تجربه کنید

کاربران گلد شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توانند این آخر هفته بازی Fallout 4 را به صورت رایگان تجربه کنند.

اگر تا به حال موفق به تجربه بازی Fallout 4 نشده‌اید، این خبر برای شما جالب خواهد بود، زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران گلد شبکه ایکس‌ باکس لایو قادر خواهند بود این آخر هفته به صورت رایگان بازی Fallout 4 را تجربه کنند.

این اولین باری نیست که بازی Fallout 4 به صورت رایگان و محدود در اختیار کاربران ایکس‌ باکس وان قرار می‌گیرد و پیش از این هم در خردادماه امسال (می ۲۰۱۷) این بازی به رایگان در دسترس کاربران شبکه‌ استیم و کاربران گلد شبکه‌ی ایکس‌باکس لایو قرار گرفت.

اعضای ایکس‌باکس لایو گلد از حالا تا ساعت ۲۳:۲۹ دقیقه روز یکشنبه، هشتم بهمن‌ماه (۲۸ ژانویه) می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند. این تمام ماجرا نیست و تخفیف‌هایی نیز برای تمام نسخه‌های بازی Fallout 4 در نظر گرفته شده است و بر این اساس کاربران می‌توانند نسخه استاندارد بازی را با ۳۳ درصد تخفیف، نسخه GOTY بازی را با ۴۰ درصد تخفیف و سیزن پس این اثر را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

اگر تمایلی به خرید سیزن پس بازی ندارید هم خبرهای خوبی برایتان داریم زیرا امکان خریداری بسته‌های الحاقی بازی به صورت جداگانه و با ۴۰ درصد تخفیف فراهم شده است. همچنین به مانند همیشه اگر پس از تجربه‌ی رایگان این بازی تصمیم به خرید آن بگیرید، پیشرفت‌های شما به بازی کامل منتقل خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده