نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Wild Guns Reloaded برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

استودیو ناتسومه به تازگی از انتشار بازی آرکید-اکشن Wild Guns Reloaded برای کنسول‌ نینتندو سوییچ خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتسومه (Natsume) به‌تازگی از انتشار بازی شوتر Wild Guns Reloaded در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داده و اعلام کرده این نسخه از بازی با حالت‌ها و امکانات جدیدی همراه خواهد بود. 

در بازی Wild Guns Reloaded، تنها کار بازیکنان شلیک پیاپی به دشمنان و نابودی آن‌ها در محیطی با تم غرب وحشی است. از آن‌جایی که در این بازی بازیکنان کاری غیر از نابودی دشمنان نخواهند داشت، سازندگان نیز انواع و اقسام دشمنان و باس‌فایت‌های متنوع را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند. در حالت‌های اضافه شده به این نسخه از بازی نیز بازیکنان می‌توانند در نقش دو شخصیت کلینت یا اَنی قرار گیرند و از امکانات منحصر به فرد این نسخه از بازی مانند امکان بازی گروهی نیز بهره ببرند. 

در جریان خبر انتشار بازی برای کنسول نینتندو سوییچ، Hiro Maekawa رئیس استودیو ناتسومه گفته:

استودیو ناتسومه بازی Wild Guns را اولین بار در سال ۱۹۹۴ میلادی برای کنسول SNES ساخته بود و حالا هم افتخار می‌کنیم که می‌توانیم راه این بازی را با عرضه Wild Guns Reloaded برای کنسول نینتندو سوئیچ ادامه دهیم. علاوه بر این، امکانات و قابلیت‌های بیش‌تری به نسخه نینتندو سوییچ بازی اضافه کرده‌ایم که از این بابت بسیار هیجان‌زده هستیم. 

از جمله حالت‌های جدیدی که برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Wild Guns Reloaded ارائه شده می‌توان به Beginner Mode اشاره کرد که امکان تجربه بازی در حالت آرکید با قابلیت شکشت‌ناپذیری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. هم‌چنین در حالت Boos Rush: Time Attack بازیکنان می‌توانند تمام باس‌فایت‌های بازی را به صورت مراحل پشت سرهم تجربه کنند.

بازی Wild Guns Reloaded در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن 4 و نیز از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده