// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تعداد کاربران بازی PUBG روی ایکس باکس وان از ۴ میلیون نفر عبور کرد

طبق اعلام مایکروسافت، تعداد کاربران بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی کنسول ایکس باکس وان از مرز ۴ میلیون نفر عبور کرده و سازندگان به همین علت هدیه کوچکی برای بازیکنان این بازی در نظر گرفته‌اند.

مدت‌های زیادی است که آمار شگفت‌انگیز و رکوردهای فوق‌العاده زیادی توسط بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به ثبت می‌رسد و کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که حداقل یکبار اسم این بازی را نشنیده و با سبک و حال و هوای آن آشنایی نداشته باشد. بد نیست بدانید کمتر از دو هفته پیش، تعداد کاربران بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان از مرز ۳ میلیون نفر عبور کرده بود. امروز نیز، خبری دیگر از سوی کمپانی مایکروسافت در مورد آمار شگفت‌انگیز بازی PUBG منتشر شده و طبق اعلام آنها، بازی PUBG موفق شده تا به تعداد ۴ میلیون بازیکن روی کنسول ایکس باکس وان دست یابد و به همین علت سازندگان، هدیه کوچکی برای کاربران این بازی در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبق اعلام مایکروسافت، اگر تا این لحظه موفق به خرید بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان نشده‌اید، تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) فرصت دارید تا با خرید این بازی، ۳۰ هزار Battle Point (واحد پول داخل بازی) را از طرف سازنده بازی به عنوان هدیه دریافت کنید. توضیحات مایکروسافت در این باره به شرح زیر است:

کسانی که بازی PUBG را پیش از این خریداری کرده‌ یا کسانی که تا تاریخ ۳۱ ژانویه اقدام به خرید آن کنند، ۳۰ هزار Battle Point به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر شما منتظر بودید تا بعدا وارد جزیره شوید، این بهترین زمان برای حضور در بین بازیکنان در حال رشد بازی PUBG است.

در پایان، مایکروسافت اعلام کرده است که هدیه در نظر گرفته شده بلافاصله پس از اتمام مهلت تعیین شده در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به حساب کاربری بازیکنان اضافه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده