// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳

سرورهای اپلیکیشن Miitomo سال آینده غیر فعال می‌شوند

کمپانی نینتندو اعلام کرد که اپلیکیشن Miitomo از فروشگا‌ه‌های دیجیتالی حذف و سرور‌های آن غیر فعال می‌شود.

کمپانی نینتندو در سال ۲۰۱۶ نر ‌افزار Miitomo را برای دستگا‌ه‌های موبایل منتشر کرد و به کاربران اجازه داد که با راه‌هایی جذاب‌تر و جدید با دوستان خود ارتباط برقرار کنند. در حالی که این اپلیکیشن توانست بازخورد‌های مثبتی را به خود جلب کند، اما کمپانی نینتندو اعلام کرد که در بهار ۹۷ سرور‌های این نرم‌افزار غیر فعال خواهند شد و آن را از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف خواهد کرد. Miitomo در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه (۹ مه) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از دسترس خارج می‌شود.

همچنین نینتندو اعلام کرد که از امروز فروش پول‌ داخل بازی متوقف می‌شود و البته پول‌هایی که بازیکنان هنوز داخل بازی خرج نکرده‌اند به آنها مرجوع خواهد شد. گفتنی است که تا اردیبهشت‌ماه کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و با وارد شدن به بازی از امتیازات روزانه خود بهره‌مند شوند.

Miitomo در واقع اولین نرم‌افزار موبایل کمپانی Nintendo به شمار می‌رود که در آن تعدادی از ایده‌های جذاب این کمپانی دیده می‌شود؛ طوری که در آن کاربران در قالب آواتارهای Mii خود با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. بازی مذکور کاربران را وادار می‌کرد که به سوال‌های روزانه جواب دهند تا به این شکل به امتیازات بیشتری دست پیدا کنند. این موضوع البته باعث می‌شد که کاربران با دوستان خود بیشتر آشنا شوند و تعامل بیشتری با آنها داشته باشند.

در ادامه می‌توانید بیانیه‌ سازندگان پیرامون حذف کردن نرم‌افزار Miitomo را مشاهده کنید:

اخیرا تصمیم گرفته‌ایم که در تاریخ ۹ مه ۲۰۱۸ نرم‌افزار Miitomo را که در ۱۷ مارس ۲۰۱۶ منتشر شده است، حذف و سرور‌های آن را غیر فعال کنیم. ما از تمامی کاربران این اپلیکیشن عذرخواهی می‌کنیم و از درک آنها سپاسگزار هستیم.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده