نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

ابراز علاقه برادران روسو به ادامه همکاری با مارول پس از فیلم Avengers 4

جو و آنتونی روسو اعلام کردند که دوست دارند همکاری خود با مارول استودیو را پس از انتشار فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) ادامه دهند.

جو و آنتونی روسو که بیشتر آن‌ها را با نام برادران روسو می‌شناسیم، در گذشته بیشتر برای کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال Community (کامیونیتی) شناخته می‌شدند. این دو برادر در مجموع ۲۱ قسمت از این سریال را کارگردانی کردند و در سال ۲۰۱۲ رسما به دنیای سینمایی مارول اضافه شدند. در سال ۲۰۱۲، مارول استودیو از انتخاب برادران روسو برای کارگردانی فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) خبر داد که در آن زمان بسیاری به این انتخاب و موفقیت آن شک داشتند، اما آن‌ها خیلی زود رهبری مهم‌ترین پروژه‌های مارول را بر عهده گرفتند. پس از موفقیت این فیلم، مارول تصمیم گرفت که همکاری خود را با برادران روسو ادامه دهد و کارگردانی فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به این دو برادر سپرده شد.

مارول پیش از اکران فیلم Captain America: Civil War که در زمان اکران با استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد، اعلام کرد که برادران روسو وظیفه کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) را بر عهده گرفته‌اند تا مهم‌ترین پروژه مارول به این دو برابر خوشنام سپرده شود. با وجود اینکه فیلم Avengers 4 قرار نیست زودتر از سال ۲۰۱۹ اکران شود، اما اواخر ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما به پایان رسید و حال تمرکز برادران روسو و مارول روی تکمیل فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) برای اکران در تابستان سال جاری میلادی است. با این حال، پس از انتشار این دو فیلم، برادران روسو قرار است پس از ۷ سال دنیای سینمایی مارول را ترک کنند.

Captain America: Civil War

با وجود اینکه هنوز صحبت و مذاکره‌ای با برادران روسو برای بازگشت در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نشده است، اما در مصاحبه با برنامه HappySadConfusedPodcast، این دو برادر در مورد احتمال بازگشت خود در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول صحبت کرده‌اند. با وجود اینکه هنوز کار آن‌ها با دو قسمت آینده فیلم Avengers به پایان نرسیده است، اما قرارداد آن‌ها در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. زمانی که در این مصاحبه از برادران روسو سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا فیلم Avengers 4 پایان کار آن‌ها در دنیای سینمایی مارول خواهد بود یا آن‌ها در فاز چهارم دوباره باز خواهند گشت، آنتونی روسو در جواب این سوال تاکید کرد که آن‌ها هیچ صحبت یا مذاکره‌ای را در مورد فیلم‌های آینده نداشته‌اند، اما اذعان کرد که علاقه‌مند به ادامه همکاری با مارول هستند. آنتونی روسو گفت:

ارتباط ما با مارول، یکی از خلاقانه‌ترین روابطمان در طول دوران حرفه‌ای ما بوده است. ما واقعا به فیلم‌هایی که ساخته‌ایم و اینکه توانسته‌ایم با آن‌ها همکاری کنیم، افتخار می‌کنیم و زمان شگفت‌انگیزی را با آن‌ها سپری کرده‌ایم. ما بخاطر اینکه در حال کار روی دو فیلم Avengers هستیم، هنوز در مورد ساخت فیلم‌های بیشتر با آن‌ها صحبت نکرده‌ایم. یکی از چیزهایی که ما همیشه کوین فایگی و مارول را به خاطرش تحسین کرده‌ایم این است که آن‌ها با وجود اینکه یک دنیای سینمایی با داستان‌های به هم پیوسته متعدد و فیلم‌های بسیار زیادی را در طول سال‌های گذشته ایجاد کرده‌اند، اما در نگارش و ساخت یک فیلم بسیار منظم هستند و من فکر می‌کنم که این موضوع تاثیر بسیار مفید و خوبی را روی روند خلاقانه ساخت فیلم‌های مستقل می‌گذارد. بنابراین، تمرکز ما در حال حاضر روی کاری که انجام می‌دهیم، است اما مطمئنا برای ادامه همکاری با آن‌ها آماده هستیم.

Millie Bobby Brown in Avengers: Infinity War BTS

این خبر بدون شک می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران دنیای سینمایی مارول شود. تیم برادران روسو و کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان سه‌گانه کاپیتان آمریکا (Captain America) و دو فیلم Avengers، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین تیم‌های مارول استودیو هستند. با این حال، ادامه همکاری با این گروه می‌تواند به عملکرد دو فیلم Avengers بستگی داشته باشد. همچنین بسیاری اعتقاد دارند که این گروه، تیم مناسبی برای اضافه کردن دو گروه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و افراد ایکس (X-Men) به دنیای سنیمایی مارول است. با این وجود، برادران روسو در حال حاضر قرار است به‌عنوان تهیه کننده در پروژه‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده