// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

آپدیت جدید Ghost Recon Wildlands با محوریت حالت PvP جدید بازی امروز منتشر می‌شود

امروز آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands با نام Extended Ops منتشر خواهد شد و در جریان آن، سومین حالت PvP بازی را شاهد خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands با نام Extended Ops روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت و در جریان این به‌روزرسانی، شاهد نقشه و حالت جدیدی برای Ghost Recon Wildlands خواهیم بود.

حالت جدیدی که برای بازی در نظر گرفته شده، Extraction نام داشته و بازیکنان در قالب دو تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیم اول دو هدف باارزش را باید تا خارج از منطقه مورد نظر، محافظت کند و طبیعتا تیم مقابل، باید مانع از انجام این کار شود. حال هرکدام از تیم‌ها که در انجام وظیفه خود ناتوان بمانند، بازنده خواهند بود. کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) در ارتباط با حالت Extraction اعلام کرده که برای پیروزی در این حالت، مهم نیست در کدام تیم قرار دارید؛ اگر با هم تیمی‌های خود یک استراتژی مناسب نداشته باشید، بازنده خواهید بود.

جدای از حالت جدید، دو نقشه نیز به بازی اضافه خواهند شد. نام این دو نقشه جدید Institute و Garage بوده و برای مسابقات Quickplay و Ranked در دسترس قرار خواهند گرفت. همانند سایر بسته‌های الحاقی PvP بازی Ghost Recon Wildlands، در اینجا نیز شاهد یک سری آیتم برای بازی اصلی و حالت‌های PvP هستیم. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به بسته الحاقی Extended Ops بازی Ghost Recon Wildlands را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده