نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹

چند بازیساز مشهور به تیم توسعه بازی Avengers استودیو Crystal Dynamics اضافه شدند

طبق اعلام Crystal Dynamics، چند بازی‌ساز مشهور که سابقه کار در استودیو‌هایی چون ویسرال گیمز و اسلج‌همر را دارند، به تیم توسعه بازی Avengers این استودیو اضافه شدند.

استودیو کریستال داینامیکس، سازنده بازی‌هایی چون Tomb Raider و Hitman، از چند وقت پیش در حال کار روی یک بازی با محوریت سری Avengers است و برای ساخت این بازی، با مارول همکاری می‌کند. چندی پیش شاون اسکایگ، از نویسندگان سری آنچارتد، از ناتی‌داگ جدا شد و برای کار روی بازی اونجرز به کریستال داینامیکس پیوست. وی قرار است وظیفه رهبری تیم توسعه این بازی را بر عهده داشته باشد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو از جذب چند بازی‌ساز مشهور دیگر هم خبر داده که قرار است روی این پروژه با هم همکاری کنند.

از جمله افراد جدیدی که به Crystal Dynamics ملحق شده‌اند می‌توان به اسفتن بری، نیروی سابق الکترونیک آرتز و استودیو ویسرال گیمز اشاره کرد که روی بازی‌هایی چون Dead Space کار کرده است. ران روزنبرگ هم یکی دیگر از چهره‌های مشهوری است که به این استودیو ملحق شده و سابقه کار روی انیمیشن بازی‌هایی چون Batman: Arkham Origins در کارنامه وی دیده می‌شود. علاوه بر این بازی‌سازان مشهور، چند عضو جدید دیگر هم که سابقه کار در استودیو‌هایی چون اسلج همر را داشته‌اند، به تیم توسعه بازی اونجرز اضافه شده‌اند.

بازی Avengers سال گذشته معرفی شد و با اینکه تا به امروز اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های آن ارائه نشده، اما سازندگان امروز ضمن اعلام خبر جذب نیرو‌های جدید، ذکر کردند که روند توسعه بازی پیشرفت خوبی داشته است. پس می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک، اطلاعات دقیق‌تری از این بازی منتشر شود.


منبع Polygon VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده