// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

معرفی فیلم های جشنواره فجر: دارکوب

فیلم سینمایی دارکوب یکی از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر است که بهروز شعیبی‏ کارگردان آن بوده و بازیگرانی چون مهناز افشار در آن ایفای نقش کرده‌اند.

بهروز شعیبی نه تنها به واسطه ایفای نقش در سریال‌ تنهایی لیلا و فیلم‌های طلا و مس، سیانور و آژانس شیشه‌ای در بین علاقه‌مندان به محتوا‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی شناخته شده است، بلکه کارگردانی آثاری همچون پرده نشین و دهلیز را در کار‌نامه دارد. فیلم سینمایی دارکوب یکی از جدید‌ترین ساخته‌های بهروز شعیبی است که در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.

در خلاصه داستانی این فیلم ایرانی که از حضور بازیگران مطرحی همچون مهناز افشار، امین حیایی و جمشید هاشم‌پور بهره می‌برد، چنین آمده است:

هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می‌بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…

در ادامه می‌توانید لیست بازیگران، عوامل، تصاویر و تیزر این فیلم را که از نامرد‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر 36 است، مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازيگران: مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، ثریا حلی، طوفان مهردادیان، آتیه جاوید، ندا عقیقی، شادی کرم‌رودی، نگار عبدی و علیرضا کی‌منش

سایر عوامل: سید مجمد رضوی (تهیه‌کننده)، کامران حجازی (مدیر تولید)، صالح غربی جوان (دستیار کارگردان)، حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی (نویسند‌گان)، علیرضا برازنده (مدیر فیلم‌برداری)، بهزاد عبدی (آهنگ‌ساز)، کامران کیان‌ارثی (صدا‌بردار)

فیلم دارکوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده