نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر تبلیغاتی جدید فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

کمپانی مارول اخیرا دو تصویر تبلیغاتی جدید از فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را منتشر کرده است.

اواخر ماه گذشته، مارول (Marvel) تصویر رسمی جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرد که در آن شاهد حضور دو شخصیت مرد مورچه‌ای و واسپ بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. در این دو تصویر تبلیغاتی که در اصل تصاویر مفهومی فیلم Ant-Man and the Wasp هستند، شاهد دو شخصیت مرد مورچه‌ای و واسپ هستیم که در این فیلم قرار است در یک ماجراجویی جدید با یکدیگر همکاری کنند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

Ant-Man and the Wasp

در این تصاویر، لباس واسپ نسبت به تصویر رسمی آن کمی روشن‌تر است و رنگ زرد آن بیشتر جلب توجه می‌کند. بسیاری از طرفداران بابت تغییر رنگ زرد در لباس واسپ در فیلم Ant-Man and the Wasp از مارول انتقاد کرده‌اند، اما کمی بعید به نظر می‌رسد که مارول تغییری در لباس نهایی واسپ در این فیلم ایجاد کند. همچنین کمتر از ۶ ماه دیگر این فیلم به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که تبلیغات این فیلم کم کم قرار است شروع شود. انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اولین تریلر رسمی فیلم Ant-Man and the Wasp باشیم.

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده