// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اکثر اعضای استودیو سازنده بازی Drawn to Death اخراج شدند

دیوید جف که کارگردانی اولین بازی سری God of War را در کارنامه دارد، اعلام کرده است که اکثریت اعضای استودیو The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency اخراج شده‌اند.

دیوید جف برای بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی نامی شناخته شده است. حدود ۲۳ سال است که او در این صنعت فعالیت دارد و در طی این مدت به عنوان کارگردان در تیم تولید بازی‌های مختلفی از جمله God of War ،Twisted Metal و Calling All Cars حضور داشته است. دیوید جف پس از ترک کمپانی سونی و استودیو Eat Sleep Play، در سال ۲۰۱۳ استودیو The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency را تاسیس و بازی Drawn to Death را معرفی کرد. در حالی که کمتر از یک سال از عرضه بازی مذکور می‌گذرد، دیوید جف در قالب یک توییت از اخراج اکثریت اعضای استودیو The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency خبر داده است.

دیوید جف در پستی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده، اعلام کرده است که اخیرا این استودیوی واقع در شهر سن دیگو، ایالت کالیفرنیا یک بازی معرفی نشده را لغو کرده و این امر به اخراج کارکنان بخش بازی‌های ویدیویی استودیو منجر شده است. متن توییت دیوید جفی به شرح زیر است:

می‌خواستم که قبل از هر منبع دیگری از شخص خودم بشنوید که ما یک پروژه را لغو کردیم و این اقدام باعث شده است که اکثریت اعضای بخش بازی‌های ویدیویی استودیو Bartlet Jones اخراج شوند. به‌زودی خبر‌های جدیدی منتشر می‌شود، اما تمام آنچه که هم‌اکنون می‌توانم با شما در میان بگذارم همین خبر است. برای افراد فوق‌العاده با‌استعدادی که با آن‌ها قطع همکاری کردیم، بسیار متاسفم.

اولین بازی دیوید جف به سال ۱۹۹۴ و بازی Mickey Mania باز‌می‌گردد. او در این بازی به عنوان طراح حضور داشت که در بازی Twisted Metal، محصول سال ۱۹۹۵ نیز این سمت را تکرار کرد. او در سال ۲۰۰۷ استودیو Eat Sleep Play را تاسیس و بازی‌های Twisted Metal: Head On: Extra Twisted Edition و Twisted Metal را عرضه کرد. پس از گذشت ۶ سال، دیوید جف استودیو مذکور را ترک و همراه با نیک کونونلوس، از اعضای سابق استودیو‌های ساکر پانچ و ناتی داگ، استودیو The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency را تاسیس کرد. تنها بازی این استودیو یعنی بازی Drawn to Death در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) به صورت انحصاری روی کنسول PS4 عرضه شد، اما چندان مورد استقبال منتقدین و مخاطبین قرار نگرفت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده