نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶

شبکه پلی استیشن دچار اختلال شد [بروزرسانی: رفع شد]

طبق گزارش کاربران و اعلام سونی، شبکه پلی‌استیشن در حال حاضر دچار اختلال شده و بسیاری از کاربران در اتصال به این شبکه مشکل دارند.

بروزرسانی: طبق اعلام سونی در سایت رسمی خود، شبکه پلی‌استیشن در حال حاضر به شرایط عادی برگشته و مشکلی ندارد.

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که در حال حاضر امکان وصل شدن به شبکه پلی استیشن را ندارند یا مدام دچار اختلال می‌شوند، نگران نباشید؛ چرا که این مشکلات سراسری است و سونی هم آن‌ها را تایید کرده است. مشکلات PSN از دیشب آغاز شده و بسیاری از کاربران، مواردی مثل عدم دسترسی به سرویس‌های مختلف این شبکه را گزارش می‌کنند. با این حال سونی ضمن تایید این مشکلات، با انتشار آپدیتی اعلام کرد که مشکلات اتصال رفع شده‌اند و کاربران بدون مشکل قادر به استفاده از PSN هستند.

با این حال دقایقی پیش مجددا شاهد مشکلات و اختلال‌هایی در این شبکه بودیم و امکان اتصال به شبکه پلی استیشن و استفاده از بسیاری از سرویس‌های آن برای خیلی از کاربر‌ها ممکن نیست. سونی هم در بروزرسانی وضعیت PSN این مشکلات را تایید و اعلام کرده که به جز PlayStation Vue تمام سرویس‌های دیگر شبکه پلی‌استیشن دچار مشکل شده‌اند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این مشکلات چه زمانی رفع خواهند شد. آیا شما هم در اتصال به شبکه Playstation دچار مشکل هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده