// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سازنده بازی Downwell به کمپانی نینتندو ملحق شد

سازنده بازی Downwell یعنی Moppin با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که به تازگی در کمپانی نینتندو استخدام شده است.

اوجیرو فوموتو، معروف به موپین، که آن را با توسعه اثر پلتفرمر و اسکرولینگ عمودی یعنی بازی Downwell می‌شناسیم، اعلام کرد که به تازگی به کمپانی نینتندو ملحق شده است. وی با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود نوشت:

شغلی در کمپانی نینتندو پیدا کرده‌ام، تمام تلاش خودم را می‌کنم.

بازی Downwell در ابتدا در اکتبر سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر و آیفون منتشر شد و پس از آن در ژانویه ۲۰۱۶ به پلتفرم اندروید راه پیدا کرد و در ماه مه ۲۰۱۶ نیز شاهد عرضه آن روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا بودیم. داستان بازی در مورد کاراکتری است که از حس کنجکاوی‌اش وارد یک چاه آب می‌شود که در نهایت در آن گرفتار می‌شود و هیولا‌های زیادی انتظار آن را می‌کشند. بازی مذکور دارای المان‌های همچون روگ‌لایک و شوتر است و سیستم Precedurally Generated آن کاربران را با محیط‌ها و محتویات غیرتکراری روبرو می‌کند.

بازی مذکور در صفحه استیم توانست از بین ۳ هزار و ۵۰۰ نقد از سوی کاربران عبارت Overwhelmingly Positive را از آن خود کند. سازنده آن یعنی Ojiro Moppin Fumot در سال  ۲۰۱۶ نیز نامزد سازنده بهترین بازی‌ موبایل و دستی شد. همچنین گفتنی است که این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹.۵ را از آن خود کند، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر بازی Downwell از مهارت توسعه دهنده این بازی با خبر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ملحق شدن توسعه دهنده بازی Downwell به نینتندو با زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده